Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ja, det er vel USA-kontoret fortrinnsvis. De er nok allerede et stykke på vei. Det norske kontoret har utsatt sitt prosjekt pga. CE hvis jeg husker riktig.

1 Like

Just det, jag inbillade mig att det låg till så. Fint att få det bekräftat. Låter som en vettig plan att fokusera på CE i Oslo. Men ska bli spännande att se vad de jobbar med i USA nu när SWL är färdigutvecklat :slight_smile:

2 Likes

De dukker jo opp i alle spill :slight_smile:

Boogeymen i alle spill. I Dota og CS er det russere. :smiley:

2 Likes

Nå er streamen i gang

1 Like

Bra start :joy:

Kineserne var helt ville i WoW :rofl: Mens battlegrounds er stappa av fulle russere

Har de problemer med lyden? :smile:

Spør meg hver gang når de kjøre stream hvorfor de alltid får kødd. Virke så uprofft. Kan de ikke bare kjøre alt klart før de kjøre ut live? Og hvorfor har de ikke gamere som kjøre spillet? Disse to er jo ikke gamere i det hele tatt.

Må si jeg er LITT skeptisk til denne klatringen.

Men du er jo skeptisk til alt :slight_smile:

1 Like

Klatringen blir bra! Er spent på hva Joel mente når han mot slutten av streamen sa at det kommer noe spennende i neste uke!

Jag upplever likadant… Evilfreud :slight_smile:

1 Like

Næh, vil ikke si det. Satser på at bange anlelser forblir anelser :slight_smile:

1 Like

Sunn skepsis er nøyaktig det, sunt. Ser jo at spillertallene er i grøfta, 2500 spillere på max i hele verden nå ca, user rewiews synker osv. Man må nok ha tålmodighet med denne, de store stigninger ser man nok ikke før xbox i q3 og selvsagt neste år ved full release og ps4. Da kjøper hvertfall jeg et eksemplar på ps4 :+1:

1 Like

User review er opp da :slight_smile:

SUMMER SAAAAAAALE

1 Like

Aldri feil med litt edruelighet! For min del er funcom litt sånn “Håper og tror den skyter forbi snittet mitt for jeg har jo fremdeles like mye trua som da jeg gikk inn” (Doktors anmerkning; ting tyder på at pasienten er forelsket i aksjen) ispedd jevnlig tvungen medisinering i form av lesing av baisseposter på No name forumet…:joy:

1 Like

Sneak peak / trailer / hype av ny biome kanskje? Det hadde sikkert gjort seg i forkant av summersale, og hvis neste patch kommer til å inneholde kartet for den nye biomen så har de vel planer om å begynne å lette litt mer på sløret :slight_smile:

2 Likes

Ok. Ser på steamdb, der går den ned hvertfall.