Nja, tror kanske det är begränsat just nu. Men; det positiva är att kanske många fler upptäcker spelet som inte kände till det sedan tidigare. Oavsett så är det positivt för spelet med lite gratis PR
The development team has already confirmed they want to launch it on the Microsoft console and are aiming for a Summer 2017 release slot.
Summer? Har de sagt det?
August/september sier de, men det er jo summer det
10-15 Juni. Dvs den foregår vel nå.
Ja, mai er spring(swl) og september er summer. Skjønner
Vel, mai var vinter her i Finnmark, med snøbyger og stengte veier
Helt mot slutten av mnd faktisk… Ikke lenge til august-september da.
Blir å vurdere en inngang i Fun fortløpende, må selge litt annet for å investere der da. Men, går toget før det skjer, får jeg bare glede meg over dere som har sittet en stund da
Jeg tror ikke ny biome vil bety noe særlig for kursen. At det vil bli samme hype pga ny biome som ved Early Access-lanseringen av Conan Exiles har jeg ingen tro på. Det er salg som betyr noe. Om ny biome kommer samtidig med Xbox-preview, så vil hypen komme, men det vil være pga Xbox, ikke den nye biomen.
Om summersale blir en braksuksess, og de melder om at antall solgte har nådd 7-800k, vil kursen smelle bra. Men jeg tviler på det.
SWL kan bli veldig bra, eller bare et blaff.
Mine 2-3 cent.
Mye av tilbakemelding går på lite å gjøre i spillet, en ny “verden” vil nok hjelpe på med nye creatures, bygging/materiell mm.
Jeg tror ikke en ny biome i seg selv vil bety noe for kursen hvis de ikke markedsfører den. Men det er folk som kun ser pressemeldinger og ikke følger så tett som oss. Ved ett løp som før EA med screenshots, videos, streams osv gjennom pressemeldinger som offisielle news fra Funcom tror jeg vil gi løft i både salg og kurs.
Ny biome gir boost i spillertall. Jeg merker iallefall at jeg og kompisene mine venter på ny biome før vi spiller igjen.
Jeg tror det er veldig mange som oss. Vi vet at spillertall direkte påvirker kurs og til en viss grad salgstall.
Jeg er ikke så glad i PvP, så for min del, så er bedre AI og AI-raidingen (purge eller hva det nå heter), det jeg er mest interessert i.
Nå har vi vel sett i det siste at pressemeldinger som har blitt sendt til børsen som børsmeldinger har hatt svært lite å si for kursen. Jeg tror heller ikke det vil bli samme “kjør” pga en ny biome som ved en lansering. Det blir to vidt forskjellige “triggere”.
At TSW lanserte nye “issues” betydde nada for kursen, selv om sikkert en del spillere kom tilbake til spillet i en kort periode for å spille det nye innholdet.
Nå er muligens ny biome en større oppdatering, men lite kursdrivende. Om det sørger for mer salg, vil det kunne gi en innvirkning på kursen.
Fikk en følelse av at vi smeller opp og tester 2.80 med ett brak ila uken…
Opp medkursen så Jebsen kan konvertere ?
Åpen beta swl?
Blir ny biome vist frem på E3? Live på xbox?
Edit: er det live-stream fra E3?
Det er nok noe krydder, typ Cayenne, ellers hadde de ikke fristet slik.
Ark på e3 live, full release 8.aug 2017 på samtlige kanaler. Hadde da vært fint med Conan til Xbox nærmere juli enn september.
Kanskje det er blessing in disguise, dominoeffekt, som bitcoin og etherum
Tror ark i stor grad er ferdigsolgt. Snakket de noe om Ps4?