Ikke annet enn at det kommer i fullversjon på ps4 også.
Greit at CE ligger 6 måneder frem i loopen der. Men vil jo gi en god indikasjon på hva CE evt kan selge.
Tror dæven vi skal opp mot og kanskje over 2.80 nå denne uken
Lagt 10k tilsalgs på 2.54,fyller på med 20k nye når vi dupper igjen ️
Kall meg naiv men lurer på om vi får noe særlig til dupp så tett på summersale.
Begynner å tvile selv. Men for et par dager siden var jeg veldig sikker. Oh well. Bedre å ikke tjene en å ikke tape. : )
Blir ikke filtyrich av det, men slipper iaf filtypoor.
Glem det, duppen er avlyst grunnet manglende oppmøte
Jeg tar ikke sjansen på flere trades før SWL release og CE summer sale. Det er for risikabelt i tilfelle aksjen “stikker”. I tillegg må vel short posisjonene dekkes inn snart?
Tja, føler ikke at jeg går glipp av stort. Er snakk om at jeg har solgt 1/26 av beholdningen😂
Selger litt mer om vi nærmer oss 2.8, så er jeg klar om vi skal ned igjen ️
Enorm motstand på 2.57
Vi er opp ca 5% uten noen nyheter. Usikker om “enorm motstand” er ordet jeg ville brukt.
Dog en solid oppgang siste uken uten nyheter, blir spennende å se hva kursen er på innen helg!
Vent å se hva som kommer i pressen på Fredag
Det er jo det som er spennende. Kursen vet vi jo skal opp.
Om det er relatert til xbox kommer nyheten senest imorgen
Fordi? Funcom har sagt den kommer fredag. Messen slutter Torsdag. Å La Journalistene komme seg hjem før de letter på embargo er helt normalt.
De sa at noe skulle slippes på fredag, dette skulle kunngjøres ila e3. Xbox er ferdig med sitt opplegg innen onsdag
We promised you something cool on Friday and all shall be revealed during #E3 this week! Keep your eyes peeled.
Annen ordlyd. Dette lover jo bra. Selv om de store tingene fra Xbox allerede er kommet. Den som lever får se!
Mhm, de mener at de “lovet sist fredag å røpe noe fett denne uken”. Så kommer trolig i morgen.
Ja, “on Friday” syftar väl tillbaka på streamen som var i fredags. Nånting “cool” kommer avslöjas under E3 vilket jag tolkar som att det kommer innan E3 är slut på torsdag. Tror inte det är journalister som skall rapportera om detta, Funcom går nog själva ut med nyheten när de är redo (men då alltså senast torsdag). Så tolkar i alla fall jag informationen
Plot twist, male characters are getting an extra dong.