Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Er vel ingen som har sagt Fredag?

Dette prøvde jeg å få sagt i chatten også litt tidligere i dag.
Jeg tolker det også som at det kommer noe info før fredag.

Microsoft kommer til å gi CE gratis PR, salget kommer til å eksplodere ila 2017 og 2018!

1 Like

De vil annonsere at neste storspill blir i samarbeid med Microsoft hehe. Det hadde vært noe

2.62 (7.82%)

1 Like

Xbox launch trailer (med ny biome) og release dato?

2 Likes

Hadde vist en liten pott på 2.64, ute med de på 2.69 :slight_smile: Så får vi se om det kommer en dupp eller ei i løpet av sommeren :sunny:

Då er det på tide at tullingane som solgte jebsen-aksjar med tap kjøper seg inn igjen :smiley:
2.84 var billig. I går var det dyrt, om ei veke kan det være billig igjen.

Sånn går nu dagan, skal vi begynne å tru på at vi har sett bunnen?

5 Likes

Betyr dette at jeg kan slutte å håpe på å få snitta ned på 1.80ish?
Gøy å se at kursen løfter seg greit uten at volumet er helt max som det til tider har vært.

Blir bra kok fremover :blush:

1 Like

Word on the street er at det er Insiders som handlar igjennom ESO, dei innsåg at dei hadde for lite opsjonar. :muscle: :money_mouth: :thumbsup:

3 Likes

Påtide med ny film? Med hegnar og haglund i hovedrollen?

3 Likes

tek imot tips på PM!

@Hakon @h3nk1 @paddy80 og alle andre!

5 Likes

Eneste jeg ønsker er at denne T. C. Jensen skal få smake knoke. Memen / videon av karen som diskuterer med den sinte geita kan være en quick liten video å subtitle:

5 Likes

HAHA jeg tror jeg dauer!! :slight_smile:

Fra TA-tråden:

At denne kommentaren skal avstedkomme stempling som bitter, baiser, negativ og surpomp er egentlig helt drøyt! Jeg sier ikke det fordi jeg tror @DuffyKey trenger trøst og støtte…han har jo ledd hele veien til banken etter salg over 5 og sitter med en feit gevinst som han når som helst har kunnet gå inn med igjen på lave kurser. Jeg sier det fordi det er så utrolig kontraproduktivt, uansett aksje og uansett når, å sable ned, på den måten, de som går mot strømmen med synspunkter og argumenter. Det gjør jo bare at det er mindre sannsynlig at de og andre tør/gidder å kommentere igjen og resultatet er dårligere forum og HO-tilstander.

Flaks eller ikke flaks så er et faktum at de som solgte alt over 5 traff ekstremt bra. Kudos til dem for det! Siden da har det vært myyye prat her inne om høye snitt og hvor lite markedet forstår av Funcom. Det er sørgelig trøst nå for dem som kjøpte seg inn omkring 5 i begynnelsen av februar fordi mange her inne mente at det bare var begynnelsen.

Så kanskje…, istedenfor å kalle andre bitter, så er det på sin plass for mange av oss nå å være litt mer selvkritiske og heller bli kvitt egen bitterhet over tapte muligheter ved isteden å nyte oppgangen i dag …og om en tid fremover når stemningen forhåpentligvis igjen er i taket og the sky is the limit så kanskje huske å lytte litt ekstra godt til den lille enslige baiserstemmen som forhåpentligvis tør å ytre noen ubehagelige argumenter som ingen liker…

For vi har vært der før :wink:

8 Likes

Thor Christina Jensen aka Herr Mensen (Litt menshumor på rim må være innafor!)
Stiller opp til intervju med tekinvestor si utsending.
#Hugs tekst:

takk for inspirasjon @h3nk1

9 Likes

Å lese innlegg når Funcom aksjen går ned og å lese innlegg når Funcom aksjen går opp :confused: :joy: :confused: :joy:

4 Likes

Den indre kjerna har då holdt stand i fleire månader no, men er jo typisk at det blir litt meir fart når vi får 10% utan børsmelding.

2 Likes

Nå vet ikke jeg hvor mye du har fått med deg men fra mitt ståsted så oppfatter jeg herr duffy som bitter. Han var meget optimistisk frem til han solgte. Etter det har det vært mer og mer åpenlyst at han snakker ned aksjen ved enhver anledning. Uavhengig av hvor store fremskritt funcom har gjort. Jeg personlig oppfatter at det ligger mer bak enn den ene gevinsten han tydelig har fått. Helt ærlig så låter han som en som har brent begge henda skikkelig. Og for mitt vedkommende så er jeg litt lei av det da jeg ser på agendaen hans som åpenlys baissing og skremselspropaganda. Og når man da blir konfrontert og svarer at man treffer bedre enn alle andre og ler hele veien til nettbanken. Tja, hva skal man si? Det er ikke nedsabling når minst et to siffer antall tekinvestorer reagerer på det samme :slight_smile:

Det er fint å ha noen med beina planta i jorda, men den rollen kler @holmes mye bedre.

9 Likes

Eneste spillnyhet i regi av Microsoft/Xbox i dag er kl 21:00, “Xbox one game”.

I morgen kl 22:00 og 23:00.

Kan være verdt å merke seg om man vil se det live, selv om det ikke er noen garanti for at det er Funcom som dukker opp på noen av de.

“Have a little patience. We’ll reveal it soon enough :)” 6h Funcom

1 Like