Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

14/06-2017 09:00:01: (FUNCOM) Conan Exiles to hit Xbox One Game Preview 16 August 2017

Funcom N.V. has in today’s press release announced that the
Open World Survival game, Conan Exiles, is on schedule to be
released on Xbox One Game Preview 16 August 2017 as the next
step towards full launch on PC, Xbox One and Playstation 4
1Q 2018.

In addition, the Company published the first video and
screenshots of the upcoming free highlands expansion update
to also be released on 16 August 2017 for both PC and Xbox
One.

Finally, support for the next generation Xbox One, Xbox One
X, was revealed to be under development and set to be
released at some point after that console launches on 7
November 2017.

To read the full press release, please visit the "News"
section of the Funcom website.

Funcom N.V.
Badhoevedorp, The Netherlands, 14 June 2017

This information is subject to the disclosure requirements
acc. to § 5-12 vphl (Norwegian Securities Trading Act)

17 Likes

Woop woop!!!

Den som ikke er inne nå… :slight_smile:

4 Likes

Kan lå e er par slitne joggesko av meg!

2 Likes

Du fikk rett :slight_smile: Heldigvis!

Slår ikke feil ass

Ha er RT nå?

sell on news… ned 5%

1 Like

2,56. 8 tegn

1 Like

Da økte jeg med 10.000 aksjer nå, og kunne ikke brydd meg mindre om kursen går opp eller ned 10-20 øre i dag. Grunnen til at jeg ikke solgte på 5-tallet sist var at jeg ikke ville gå glipp av Xbox-launch, og nå er det bare 2 måneder igjen! I tillegg så Highlands-biomen helt vanvittig kul ut, fikk litt den samme følelsen jeg fikk av Skyrim.

Sjeldent jeg gleder meg til sommerferien er over, men nå kan august bare komme med en eneste gang.

5 Likes

Helt tydelig at noen visste den meldingen skulle komme…

Ja, fick lite samma känsla själv…

Det er faktisk galskap å ikke være inne nå.

Jeg har PS4, men vurderer å kjøpe en Xbox kun for å prøvd CE på konsoll før det slippes på PS4. Har problemer med å vente :grinning:

Planen min var opprinnelig å selge meg enda mer kraftig ned når xbox ble utsatt (gjorde det ikke), men med dagens melding var det tid for å snitte ned for alvor. Dette vil jeg være enda tyngre med på.

8 Likes

Jeg hadde jo opprinnelig trodd september, men så fikk vi jo greie på at de skulle flytte i september, så da gjettet jeg på at de kom til å flytte releasen til august (evt oktober, men usannsynlig, ettersom de da burde ha børsmeldt det). Morsomt å se at det faktisk ble august.

Jeg synes det er veldig bull at de har releasen i midten av august, alt de hadde børsmeldt før dette var sommer 2017, dvs juli - september, så at de slipper midt i den periode sier meg at alt har gått på skinner.

Nettopp, meldingen er kjempebull! :slight_smile:

3 Likes

Funcom er jo veldig lure når de går ut og sier at de kommer med en kunngjøring iløpet av E3. Gjør det iallfall veldig enkelt for de som trader å tjene noen “øre”…

3 Likes

Bra tippet :slight_smile:

9 Likes

Nye Funcom leverer virkelig. om alt går etter planen så samles vi i Oslo litt utpå høsten og drikker oss sanseløse guttær!

7 Likes

https://blog.conanexiles.com/en/xbox-one-game-preview-launch-august-16th-free-expansion/

5 Likes

Av alle survival spillene, hvor mange er det som har kommet seg ut av EA/eller kommet på Xbox? Ser på dette som et konkurransefortrinn for Funcom dersom det er få konkurrenter på konsoll, spesielt nå som det blir launchet i august