Står vi over 2.80 innen ukeslutt? [poll type=regular max=3]
- Ja
- Nei
[/poll]
Står vi over 2.80 innen ukeslutt? [poll type=regular max=3]
Svarte nei på ren trass for nå er jeg pinadø forbanna at kursen IGJEN blir grusa på en god nyhet. Faen at det går an på denna h… nisse børsen. Børsen i Norge er like korrupt som politikerne i Manila var før Mr Duterte tok over
Grusa? De som vil ha noe volum nå presser kursen opp momentant.
Edit. fra 2.55 til 2.62 på 2 sekunder
Kursen er over åpning igår.
Kursen ble pumpa igår for å dumpe idag. Hvorfor grine?
Vi har fått mer god info enn vi kunne håpe på. biome OG xbox 16 august… 2 måneder før mange her trodde.
OG XboxoneX version av CE!!! Det hadde ingen trodd…
Nei her er det bare å selge gitt.
Fin dag synes jeg, den kom endelig opp i 2,78 som var snittet mitt. Solgte 1/3 der og så inn på 2,56. Nytt snitt 2,69 Har sett på alle som snitta ned i lengre tid, men nekta å selge med tap da den kan løpe avgårde når som helst. Psykologisk hadde det ikke vært morro om jeg solgte 1/3 med tap da men i 0 går fint. Den kommer til å gå fint de neste månedene.
Jeg var egentlig på nippet til å selge alt jeg hadde i Funcom med milliontapet jeg har i ren forbannelse og kjøpe meg inn igjen i NEL men fant vel fort ut at det var å toppe idiotskapen
Se på det sånn, slutter vi over åpning igår, så er det pluss. Nå har vi gode nyheter. Og MS har valgt å ta CE ombord i PR jippoen sin. ordner seg nok tilslutt
Noko har nok gått betre enn forventa hos Funcom… Dei sa for ca ein månad sidan at dei ikkje skulle til E3, så skjer plutselig det her… Når Microsoft er Bull på Conan Exiles, så kan vi ikkje være så langt unna?..
Lurer på om det kan være at UE4.15 patchen som fungerar veldig bra?
en liten funfact. Ms hadde en teaserreel for det store showet sitt. Hvor det var en rekke spill. CE var med 2 ganger. Helt i starten og helt i slutten. Så at de er i det gode selskap er det absolutt ingen tvil om.
Jess.
Eg synes det hadde vert veldig interessant å vite meir om UE4.15 patchen. Eg går ut ifrå at eit stort poeng med å forskyve xbox lanseringa var at dei skulle ha tid til å oppgradere motoren.
Når dei for ein månad sidan sa at dei ikkje hadde tenkt å vise fram spillet på E3, men no plutselig får ekstra PR av microsoft…? Akkuratt i det dei lanserar sin nye konsoll!
Kan være MS har kommet med markedspenger. Mange grunner til å fremskynde selv om de har utsatt.
Her er UE 4.15 changelog. Så kan de som ønsker lese hvilke endringer som kan påvirke conan positivt.
Nevnte jeg at UE 4.15 støtter Nintendo Switch?
Var inne på Investopedia og får opp denne:
Ligger flere der fra Videogamer dersom man oppfrisker siden. Samtidig får jeg dette spillet til stadighet opp i feeden min på Twitter - og det til tross for at jeg ikke søker på noen ting om dette spillet. Jeg søker på CE, og får reklame for PUB. Ikke bra
Bør Funcom også være mer offensiv på markedsføringen før release på Xbox One?
Jeg tror det, selv om det koster litt. De har release (etter all sannsynlighet) i god tid før PUB. PUB har release “late 2017”, og da gjelder det å kapre til seg potensielle kunder så fort som mulig.
og i mellomtida er vi tilbake på 2.4x
Se der ja, sånn går no dagane
Ganske stor dump der. spørsmålet er om det ikke er tomt snart ;D
Bør Funcom også være offensiv på markedsføringen før release på Xbox One?
Tja, vi ser korleis det fungerar no på E3. Eg har ein misstanke om at det er veldig smooth pga oppgradering til UE 4.15 og at microsoft ser ut til å “ha trua”.
Og vi er oppe på 2.51 igjen
Og jeg lå på 2.43
Det er jo nesten litt komisk nå.
Funcom bekrefter xbox slippdato og datoen er faktisk heller tidlig enn sein i forhold til hva jeg forventet for 2-3 mnd siden.
Funcom har bekreftet at de er on schedule.
Og kursen dumpes nesten 10%?
Jaja,
Husk at hele oppgangen igår var drevet av de som dumper idag. Sånn er markedet. Med godt sommersalg og vellykket xbox er vi på 5-6kr i august. Det er ganske fett
Ja jeg har redusert slik at beholdningen jeg sitter med skal stå helt til Xbox er lansert… Dersom positive% reviews tar seg opp og kursen ikke står i 5 kr allerede så sitter jeg sikkert til full release og.