Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Viktig å ikke å bli for høy på pæra før man har realisert. For alt vi vet så kan det godt hende det skjer. Men det er nok tvilsomt mtp utgangspunktet nå og neste triggers.

2 Likes

Litt takhøyde tror jeg det må være lov å ha spesielt når noen har vært konsekvent veldig negativ. Men enig at man ikke bør bli kjepphøy første dagen med stor stigning.

2 Likes

Alt kan skje i Funcom. Det vet vi altfor godt. Men det betyr ikke at man kan forsvare å lire av seg hva som helst. Særlig når avsender har vedgått å snakke (rettelse: “trolle”) om aksjer avhengig av posisjon :wink:

Aksjen ligger jo fortsatt under 3.10??

Larsen kan fort få rett

3 Likes

Pen oppgang til 2,94 i dag :thumbsup:

1 Like

I mange år? Si 36 pluss måneder mellom 2,10 - 3,10? Anser det som useriøst uavhengig om man tror kursen skal opp eller ned. Vi var under 2,10 et par uker siden. Aksjen har vært under 1 og nesten 6 siste 12 måneder.

Selvfølgelig vil ikke aksjen ligge i flere år med 100 øres intervallet som ble kastet ut.

3 Likes

Ganske sikker på at vi er over 3.1 i løpet av få dager.

Snakk om Funcom og ikke Larsen eller flytt til HO :+1:

18 Likes

Enig. er det folk man ikke liker er det bare å kjøre total ignore. funker fett.

3 Likes

Laveste kurs siden 13. juni er 2,34, som den var 14. juni.

Nei. Den var mye lavere intradag

Ja, mange måneder ville vel vært mer korrekt (muligens).

1 Like

Det er helt sikkert rett. Jeg har bare notert slutt kurs.

Var så lav som 2,03, minst

Ikke sant? Så da skriver man måneder og ikke år :slight_smile:

1 Like

Intradag low:
2,02,- ----- 11.05
2,22,- ----- 23/05

1 Like

Hvordan var det med de akjsene til Jebsen, må han konvertere innen en viss dato?

Fristen nå er vel en god stund ut i 2018. Husker ikke eksakt, men han det er fortsatt lenge til han må ha tatt disse ut.

1 Like

Må si eg unner Storvestre en oppgang i Funcom etter smellen i Nsg

Mann kan stole på seriøse papirer som Funcom når alt annet går til helvette :joy:

6 Likes

Bare å henvende seg til finanspressen. De er garantert enig med deg :grinning:

1 Like