Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Nu kör me :slight_smile: Begynner så se udsedvanlig lovende ut nå. Er godt å ha mye aksjer inne nå. Lurer på om det uler noen røde alarmer hos Oxford nå. Kan ikke være veldig moro å være inne short nå.

1 Like

Største feilen mange gjør meg inkludert
Når vi har vært med en aksje ned en periode så blir så fornøyd når kursen igjen nærmer seg vår inngang at vi selger oss ut når resten av verden finner ut det som var grunnen til at vi kjøpte aksjen i utgangspunktet.
Så når toget går på virkelig blir vi stående passiv på sidelinjen uten aksjer.

9 Likes

Ser bra ut nå. Er glad for at jeg hørte på @Evilfreud og @Hakon slik at jeg nå er fullastet. Vurderte en stund å selge for å laste på dippen som @anon91440261 og @Christian mente ville komme, men jeg så tidsnok at det ble for tett mellom triggerne for SWL og CE XBox…

4 Likes

Glad for at jeg beholdt 60% :smiley:

Solgte litt mer på 2,96 nå, så får vi se hvor det går videre. :slight_smile:

1 Like

Hva tror vi om sluttkursen i dag da?

3.02. :slight_smile:

1 Like

Jeg er bare ca 200k i minus nå😀

5 Likes

Bli nok 200k i pluss snart, momentet kommer nå og aksjen fortsetter vel gjerne i flere dager :+1:
Selg alt annet og kjøp Fun :money_mouth_face: ( ikke gjør det )

2 Likes

Ikke hør på @Kronn : Selg ALT og kjøp Funcom! :smiley:

5 Likes

Jeg er vel en av de som har hatt mest minus i denne når vi lå på 2.20 tallet. Over 1 million i tap var vondt å se på men jeg mista ikke nattesøvnen for det :stuck_out_tongue: Oppgangen idag var kjærkommen. :ok_hand::ok_hand:

16 Likes

5 Likes

Vil det si att du ikke tror på høyere kurs ved 31/7 og 15/8. eller prøver du deg på en dristig trade.
Jeg tørr ikke røre noen ting nå, her kan alt skje men tror mest på trend oppover.

Dette lover bra, forventet ikke at den skulle stige såpass mye idag, tror trenden fortsetter oppovere mot launch :slight_smile:

:point_up: :point_up: :point_up:

Her er du inne på noe veldig essensielt, Fra 2,06 opp til 2,96 det er mye økning det. Meeeen var 2,06 en fair prising? Jeg mener bestemt nei, lavt totall hadde ingenting med det fundamentale å gjøre.
Dette skriver jeg fordi vi inne her vet att CE langt fra var sluttsolgt, SWl viser morsomme tendenser.
Ny biome og X-Box vil vekke massene igjen, det er jeg 100% sikker på
Edit: mener att i området vi er nå, er en kurs som foreløbig inntjening med letthet kunne forsvart

1 Like

Har igjen 40%, så da får jeg noe betalt hvis det går opp også. Kursen før CE launchen gikk jo til 4kr før den falt ned mot 2,50, så ser ikke akkurat bort bra at vi kan få en pre-launch dipp. Har egentlig ikke magen til å sitte i Funcom. :stuck_out_tongue:

1 Like

Må kjøpe BULL FUNCO X2 ND, da går det dobbelt så fort opp :slight_smile:

3 Likes

HAHA faktisk ikke kødd engang ;D

Slutt over 3 kanskje?

08.07.2017 Larsen:

Jeg tror aksjen vil holde seg rundt 2.10 - 3.10 i mange år fremover.

3 Likes