Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Bare bra at den går nedover, så får jeg kjøpt mer når pengene kommer på konto :smiley:

Tør ikke trade her. Den gikk til 5,8 på at CE pc solgte bra. Nå kan vi få bevist ved biome at det stemmer, samtidig som xbox får bevist at det er god butikk og så har vi swl som ikke var verdsatt til en dritt ved 5,8. Så kurs på 5 burde ikke overasket oss, burde gå høyere men det skjer nok ikke. Men vet aldri, hype på aksje er kommet og funcom har ikke engang startet pr apparatet sitt. Dette innlegget er det nærmeste jeg har kommet hausing, men er blitt ganske hypa selv :stuck_out_tongue:

Edit:
Men når bør man selge? Selg når kurs er der du er fornøyd! Den kan gå videre opp, javel men du har fortjeneste du håpet på. Den kan gå ned etterpå og da er du jækla glad

3 Likes

Det ligger i vår menneskelige natur at det aldri er nok, mye vil ha mer :rofl: gevinstsikring gir ro i sjelen.

Om du er langsiktig burde det ikke være noe problem :slight_smile:

Jeg gir balla: #uglyrich :grinning:

2 Likes

Solgte på 3.18 idag. Top. Etter 35% fortjeneste.

Må bare skryte litt av meg for jeg kjøpte rec på 1.17 Top der også. Huff for en fjøtt jeg er.

1 Like

Ikke tenk så mye over det. Jeg skal kjøpe meg inn igjen om par dager uansett. Denne skal mer enn 3.12 opp før xbox, swl og kvarters tall. Sitt på denne til rett før q2 eller rett etter hvis du har baller til det.

1 Like

Er det bare jeg som sitter? Jeg har ikke planer om p selge i år, bortsett fra kanskje en liten pott.
Er det ingen som sitter, utenom jeg og Jebsen?:open_mouth:

Er ellers fristet til å kjøpe 10k i dag å trade med, men vet ikke om jeg gidder, har ikke mye cash på hånd, ferien skal ha sitt…

5 Likes

Jeg selger ikke, er ikke grunn for det.

2 Likes

Vi er nok mange som sitter stille i båten, vil ikke ha på joggesko. Så får jeg heller miste en potensiell trade. Hadde likt å fått til en god trade, men da for å få mer aksjer til vi starter den skikkelige turen opp!

3 Likes

Ikke snakk om å selge nå, 11 dager før SWL og med mindre enn 1 mnd til Biome og X-Box!
Tror vi virkelig att Funcom ikke har ett reklameopplegg klart før lansering av SWL på steam og att dette ikke skaper noe hype:wink:
Tror vi att ny Biome og X-Box lanseres i stillhet fra både Funcom og MS?:wink:
Funcom har brukt masse penger på å polere SWL, er ganske sikker på att de kommer til å gjøre ett ærlig forsøk på å få spillet ut til så mange som mulig.
I tillegg har de lagt en plan for å få spillerne til å legge igjen penger mens de spiller.
Om de lykkes med planene gjenstår å se.
Men jeg er sikker på att de kommer til å gjøre ett ærlig forsøk.
Nytt landområde tror jeg vil ta CE ut av dvalen, spiller ikke mye selv men fjell og daler tiltaler meg mye mere enn sand.
Tror mange spillere også venter utålmodig på mere areal og boltre seg i.

5 Likes

He he, jeg kjenner følelsen. Nei det er ikke bare du som sitter, vi er flere :slight_smile: Jeg tror flere andre både sitter inne med en pott, trader med en annen pott i tillegg, så da blir det mye tradingprat her inne. Mitt mål er å kunne gjøre det samme når jeg har et stort nok grunnbeløp å sitte long med. Det har jeg ikke ennå, så jeg sitter stort sett helt i ro. Sist jeg solgte Funcom sto aksjen i 4.95. Og jeg solgte kun 20% av potten. Kjøpte tilbake litt lenger ned, men altfor tidlig. Har siden kun kjøpt og snittet opp faktisk (har snitt på 2.19). Blir nok å shave av toppen litt underveis, men planlegger å sitte i ro lenge så lenge jeg har godfølelsen for det de gjør.

5 Likes

Jeg sitter med all sannsynlighet til minst høsten 2018 :sunny:

2 Likes

Det er vel der jeg også er, men det er selvsagt mulig jeg selger 10-20-30% før den tid, men ikke i år.
Men jeg kommer til å sitte lenge med minimum 50%, håper det blir 70-90%.

Fått snittet ned fra 5.45 til 3.80, er inne med 6-sifret nå, noe som ikke var planen i det hele tatt haha.

12 Likes

Inn med en post på 2.90. Hvor lenge tror dere det er før vi kan nå 4 folkens?

1 Like

To uker?

Ligger på kjøp på lav 80, men lurer på å bare bite i det og kjøpe nå.

Mye kommer jo ann på morgendagen. om vi skal mer ned eller om det er opptur nå.

1 Like

Imorgen skal det være CE stream i den sammenheng må vi kjøre en uhøytidelig avstemning.

  • Joel Er der alene
  • Joel og Jens Erik Kjører streamen
  • De streamer fra Pc
  • De Streamer fra Xbox
  • Pc eller Xbox kræsjer minst 1 gang
  • Joel Drikker øl
  • Jens Erik drikker øl
  • Joel kommer med en upassende kommentar
  • Den nye biomen er fet

0 stemmegivere

7 Likes

Kom med flere alternativer så kjører vi opp en imorgen ettermiddag. Burde evt hat stream bingo. kunne vært morsomt også :smiley:

1 Like