Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ble knotete med tastinga på mobilen her, men shit happens :nauseated_face::blush:det får heller være en lærepenge :grinning:

1 Like

Mangler alternativ på hvor mange ganger Joel blir drept

Edit og hvor mange ganger han dør av sult eller tørst

1 Like

Kun en ting jeg anser som sikkert i den pollen. Det er at Joel drikker øl.

5 Likes

Uanstendig seksualisert kommentar er også nokså sikker ;D

4 Likes

oslobors.no står det kjøp 3,00 og salg 3,04. Ikke mye som manglet for slutt på 3,04 da?

Blir streamen i morgen på Twitch? Eller blir det på noe xbox-stream-greier?

Streamen imorgen blir som vanlig på Twitch :slight_smile:

1 Like

Stream på twitch med xbox om de fikk det til å funke.

1 Like

Gikk ikke kursen ned 3/4 ganger mandagen etter Twitchsending av CE i DES/januar ?
Husker spesielt når de viste combat da ble det veldig rød mandag.
Er jeg på villspor ?

1 Like

Fredager er de dårligste tradisjonelt i Fun. Mandag til onsdager har pleid å være OK. Tror ikke kurs korrelerer med streams :wink:

1 Like

Folk var vel litt missfornøyde med streamen den gang. Folk hadde høye forventninger ift PR.

Mitt inntrykk av den nevnte streamen, var at det satt to gamers å pratet internt, og spilte spillet uten mål og mening.

For oss som ventet noe annet var det en skuffelse.

Meeeen det snudde fort! Etter den første(ikke planlagte) twitch streamen, og lirik sin stream, med nudity tok det bokstavelig av!

Streamsene nå har blitt mye bedre, der de har en agenda nå. Mye mye bedre. Savner dog litt mer feedback i chatten.

1 Like

I morgen er det brekkbønnefredag og Joel samt Jens skal sitte i streamen og slippe smygere. Konkurransen består i å holde ut uten å la seg påvirke! Vinneren får en RSP!

6 Likes

Det der du røyke må du fortelle om hva er :joy::joy:

1 Like

Så du ikke siste stream du eller?

Hvor forsvant tradingrobotene? :joy:

Dette er vel mer som en vanlig dag midt i fellesferien. Robotene kommer nok tilbake når de aner at det er muligheter for å tjene litt igjen

1 Like

Den har snudd, kanskje det blir en fredagsrally på slutten :stuck_out_tongue:

1 Like
11 Likes

Ralllyyyyyy :joy: Stiger på forventninger til streamen ikveld hehe

8 Likes

Ganske sikker på at det er shorten som dekkes inn av Morgan Stanley & Co… De har litt igjen hvis det er tilfelle :slight_smile:

2 Likes