Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ja, kjøpt mye. Nesten 900k

2 Likes

Hvorfor får Hauglund botten alt og alle med ned med disse jævla 100 postene som spammes på best ned ned ned?

Er jo helt nissete å se på.

Tror vi nærmer oss break even nå h3nk1, hvem hadde trodd det :joy: Sittet stille siden februar her…

1 Like

Er det stream i dag? Finner ikke info noe sted.

For nysgjerrighet skyld.
Lager du en ny poll på kurs 16/08 :slightly_smiling_face::wink:

http://store.steampowered.com/

Mulig fordi jeg er på mobil, men ser ikke noe om stream på hverken steam store- eller community siden for CE.

Ser ikke noe på mac heller.
Noen som har direkte link?

Tror ikke det er noe i dag - de pleier å annonsere på Steam, Reddit, Twitter etc.

@Evilfreud det kan se ut som at du glemte et alternativ på pollen: Joel glemte hele greia.

4 Likes

Hva tror dere kursen på Funcom er 16.08.17?
(@Frodoen)

  • 1,5 kroner
  • 2 kroner
  • 2,5 kroner
  • 3 kroner
  • 3,5 kroner
  • 4 kroner
  • 4,5 kroner
  • 5 kroner
  • 5,5 kroner
  • 6 kroner
  • 6,5 kroner
  • 7 kroner
  • 7,5 kroner
  • 8 kroner
  • Over 9 kroner :wink:

0 stemmegivere

Vanskelig - kan bli alt fra 3,5 - 6,0 ish. Eller 8 - 10 dagene etter som Bagger spår.

Ønsker meg rolig stigning og ikke rally til for høye kurser som medfører megakrasj etterpå. Drømmen er først til ca. 4,0 for deretter å vokse utover høsten hvis salget er bra. Men dette er Funcom, så er vel for myeå håpe på :wink:

1 Like

Over 3,6 så er jeg iallefall i pluss. Trenger bare en liten økning til så jeg får dekket apcl fadesen. Etter det er alt en bonus!

1 Like

Takker :slight_smile:

På den forrige streamen sa de at Jens Erik skulle ha to uker ferie, og at det ble stream om tre uker, altså i dag. De har nok glemt det …

Virker som de har glemt det ja. kjipern

Da blir det krakk på mandag? :smile:

1 Like

Dreamfall chapters final CUT på top 30 GTS nå…

2 Likes

Statistisk sett så langt i 2017 så er svaret: Nei, på mandag skal vi opp.

62% av årets børs mandager, har hatt close høyere enn close fredag :wink:
Bare 10 av 26 mandager har hatt lavere kurs mandag en close fredag, hvorav kun 1 mandag med høy % vis nedgang.

21 Likes

Går det an?? I så fall burde det vel reise et par spørsmål omkring såkalte Funcom 2.0 :wink:

Må vel heller gå ut i fra at opplysningen om Stream ikke var helt 100%?

3 Likes