Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

De nevnte d først på fredag under swl streamen, så er noken del som ikke fikk d med seg ja :slight_smile:

1 Like

Conan har klatret bra på global listen i kveld. 203 plass nå.

#18 nå på GTS!

2 Likes

Prøvde å laste ned SWL rundt halv 9, da gikk det ikke. Prøvde igjen etter å ha sett Game Of Thrones. Men nå får vi ikke ta helt av her, det er fryktelig mye usikkerhet hvor bra eller dårlig dette blir.

2 Likes

Får vel bakkekontakt igjen når børsen åpner i morgen tidlig :stuck_out_tongue:

1 Like

Det viktigste i dag synes jeg er meldingen som kom fra Funcom - foreløpig har starten overgått selskapets forventninger.

4 Likes

Hehe, ja. Welcome to Funcom! Slutter aldri å overraske. Synes derimot det virker veldig rart på nåværende tidspunkt og selge når det går såpass greit og i tillegg er Xbox launch om 2 uker.

2 Likes

DEr litt redd for att vi skremmer oss halvt ihjel, nesten same hva som kommer fra Fun så leter vi oss ihjel etter noe som vi kan sette fingern på. Funcom skulle slippe ett gratis spill, så slipper de en bundel som forelobig er inne på topp 20. Aa enda lurer vi på om dette er no bra… Hallo vi har fått en ekstra inntekt nesten ingen viste noe Om. Synes dette er grisebra fra Funcom jeg, gleder meg vanvittig til forsettelsen jeg ivertfall

14 Likes

Jeg er tenker vel mest på varigheten av det bra, ala starten på CE og salget etter. Det er fremdeles bra, men ikke 5.000.000 pubg bra. Men er ikke direkte nervøs over å bære aksjonær nå… :slight_smile:

3 Likes

Press release - Secret World Legends launches on Steam

As communicated in yesterday’s stock notice,
Secret World Legends, the relaunch of The Secret World,
launched as planned yesterday, 31 July, on the Steam platform.

A press release on the subject was published and can be read
by visiting the “News” section of the Funcom website.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=431956

https://www.funcom.com/news/funcoms_shared_world_rpg_secret_world_legends_launches_on_steam

5 Likes

“The initial reception of the relaunch has been very positive and the early launch has exceeded our expectations,” says Funcom CEO Rui Casais. “It has been years since we last saw a surge in player activity like this in the Secret World universe, and we are very encouraged by the positive feedback we have received from players both old and new. Launching early in our own channels has created a solid foundation for us to build upon as we now launch on Steam and prepare to roll out a series of updates and content to the game in the months to come. Relaunching Secret World Legends was all about giving the game a new lease on life, and we are thrilled to be able to say that we have succeeded in that goal. The future looks very promising for Secret World Legends.”

8 Likes

Ser jo lovende ut dette, tror dere Funcomaksjonærer ser en fin tid framover :slight_smile:
(pokkeratjegikkekjøptepå2,2…:rage: )

Ja, uten tvil! :sunglasses:

1 Like

Det har vel aldri vært så trygt å eie Funcom aksjer som nå :blush:

5 Likes

Littt gøy å mobbe hegnar artikler :smile:

3 Likes

Haha, morsomt at de ikke enda har klart å rette opp på den :slight_smile:

1 Like

Nå har SWL snudd på antall spillere, i dag skal vi forhåpentligvis høyt, skal jeg synse så hadde det vært fint med 3500+

5 Likes

Og fremdeles “New and Trending”, med både spillet og største DLC-en :slight_smile:

6 Likes

Oxford har dekket inn 300K.

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461

21 Likes

Fantastisk å sitte på en airbus 380 med internett ombord og følge med på tekinvestor :heart_eyes::heart_eyes:

11 Likes