Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Eller at de får aksjer først når de ser pågangen på SWL :slight_smile:Jeg tror imidlertid at SWL trenger litt jungeltelegraf og at det øker på etter hvert, ikke right away

1 Like

SWL ligger på top new and trending på Steam nå…

6 Likes

This app is currently receiving high amount of traffic.
If you are waiting for an update, please come to #steamdb-announce on freenode and monitor there.
BETA: You can also try out our new realtime updates page. If you watch this app, you will receive a notification.

4 Likes

Det som er helt topp er at vi har med brukeranmeldelser fra tidligere. Oppsummert 3979 anmeldelser, 81% er veldig positiv. Det burde trigge mange til og teste ut spillet og forhåpentligvis legge igjen litt penger. Spill med bra rating “selger” mye bedre enn f.eks 60% positive.

Secret World Legends, the relaunch of The Secret World, is
launching as planned today, 31 July, on the Steam platform.

Secret World Legends is a Free-to-Play Shared World RPG and
has been available on Funcom’s own channels since 26 June
2017. This initial launch phase was successful, and has
exceeded the Company’s internal expectations.

Funcom N.V.
31 July 2017
Badhoevedorp, The Netherlands

14 Likes

Dette begynner jo å bli en hyggelig vane

14 Likes

:rocket: :rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

3 Likes

15 Likes

ÆSJ! ÆSJ! ÆSJ! ( 8 tegn)

2 Likes

Minner meg om tv2 serien, alle tiders måltid (ish)

1 Like

Sygaste! For ein gjeng!:joy:

1 Like

Rett opp til 3.2+ i morgen :heart_eyes:

3 Likes

Hvis det blir blått fra start ser vi 3.4… men om vi ser rødt fra start ser vi 2.70 :wink: #IhaveNOcluewhatIamtalkingAbout

5 Likes

Skal eg no først tippe, so blir det bra trøkk fra start i morgon, med påfølgande gevinstsikring/trading/dumping, men at vi etablerer oss godt over 3. Spredte skyer, stiv kuling og perioder med sol ut resten av veka

Er det som har stoppet rallyene hver gang i sommer. Folk har vært redd for at det skal komme en dump og sikrer gevinst. Så selv om det ikke har kommet en dump, så har frykten for en dump vært en dump i seg selv… Kommer til å følge med i morgen å se om det går an å få noen trades på bølgene som kommer til å komme…

1 Like

ASP dumper nok ut resten imorgen.

2 Likes

Synes det ser ut som Funcom har oppgradert til version 3.

2 Likes

Visste vi om at det også ville bli sluppet en Secret World Legends: Supernatural Bundle i dag?

Eg trodde eg fulgte sånn litt med i timen. Dette kom som en super-digg overraskelse :slight_smile:

6 Likes

Jeg hadde ingen anelse :slight_smile:

1 Like

Skulle han ikke sitte til Xbox-launch? Eller var det SWL-launch han mente?