De slo sammen to tenkte biomer til en, higlands og snow, har ikke ref, er på jobb. Men det er blitt nevnt av dem.
Vet, men ble sagt 50 av Joel i en stream mener jeg. Aldri vert snakk om 70% ihvertfall…
Husker han snakket om det, men at det ikke var helt klart, så man fikk en anelse om at det kunne være større
300 nye items, mye større område… tror dette blir bra. Virker iallefall som folk er positivt overraska ;D
Og E24:
Skal bli godt å bli kvitt dem.
Dette er nok første gangen jeg er enig med alle som sier at shorterne begynner å få dårlig tid… Nå tror jeg faktisk de kan få ordentlig dårlig tid.
Edit: Med utgangspunkt at shorten ble satt rundt kurs 3.5.
Det som slår meg med at shorten dekkes er at de har xbox release som en faktor i algoen sin
Burde de ikke da startet inndekning for lenge siden?
For de som tror at shorting kun styres av en algo robot, så kan kanskje faktumet av at dette er tredje eller fjerde gangen kursen ikke er så gira på å ligge under 3 på kort tid også kanskje fyre noen varsellamper?
Skjønner pokker meg ingenting av att de ikke dekket seg inn mere rundt 2,20 ish.
Skal ikke mye pip fra Funcom før de får det sabla travelt med å få dekket inn mens de ennå er i pluss.
Hvis den først går og de begynne å dekke seg inn så ser vi 30% fort på en dag
Jeg tror de har dekket inn men de fleste tror.
Jeg tror også flere tror det ikke kommer all verden oppgang nå…som sist.
La oss si at Oxford har dekket inn en del, da skjedde det i såfall i dag. Jeg har sjelden sett så massive salgsposter i volum som i dag. Jeg tror dagen i dag kan ha vært en stor inndekking. Når de har dekket inn så vil de ikke ha interesse i å holde nede kurs lengre, da vil de ha den høyest mulig igjen, iallefall ville jeg hatt det slik. Ny hype med ny short om salgstallene skulle begynne å lugge som sist!?
Enig Paddy! Er det MSI eller INT som dekker inn nå tror dere?
Jeg tror det er like greit å se på hvordan handelen foregår med odrebok osv, det er ikke normalt med 2 mill på salg slik som i dag, med en tilsynelatende god fremtid kortsiktig. Hvem som handler hva er det vel ingen av oss som skjønner oss på, og med tanke på at de kan bruke hvem som helst så er det så utrolig vanskelig å vite
Her mener jeg bestemt att du er på bærtur larsen, vi kommer til å få hete dager med store prosenter. Det er jeg ganske sikker på etter å ha sett videoen som kom i dag.
Den nye STORE biomen kommer til å rebooste salget, er sikker på att X-box blir bra og att PC salget løsner for alvor igjen.
Synes du ikke det som kom i dag er nok til å skape hype igjen?
Å sist men ikke minstk, få en endelig bekreftelse på att CE ikke var ferdig og att pengene ruller inn på Funcoms konto.