Kanskje også justere noe som følge av evt utvikling i markedsgrunnlaget totalt eller for survival spesielt siden ARK-lanseringene?
Helt enig, det må man helt klart justere opp for. I tillegg burde man nok trekke ned for at antall aktive spillere for CE nå før xbox-lanseringen er svært mye lavere enn det var for ARK når det kom til xbox.
ARK er fortsatt til 400kr, ingen updates eller tilbud å se. =)
Savner store streamere, men kanskje de tar det lugnt og gir gass nærmere helgen så de får retta eventuelle bugs.
Datert 16. februar 2017
Sakset fra en tråd på nonameforum:
“For oss som har fulgt med kursen i 2-3 uker så virker denne aksjen helt håpløs”
Wow, hele 2 uker ja? Hehe
Har en surra med en aksje så lenge, da er det bare å komme seg ut, kanskje ut av aksjemarkedet generelt? Takke seg til en god, gammeldags høyrentekonto! Da vet en hva en får: ingenting!
Da lurer jeg på hvordan det har vært for oss som har sittet i snart 1 år
…er det noen som husker hvor lenge det er siden AoC kom ut? Tror ikke jeg kan telle så langt lengre
rundt 440 uker bare
The game Conan Exiles has today, as planned, been released
on the Xbox One platform under the Game Preview program.
Additionally, The Frozen North expansion update was released
on both Xbox One and PC today. The update adds new content
and features. The release on Xbox One and the release of the
expansion update marks an important milestone in the
development of Conan Exiles as the Company prepares for full
release in 1Q 2018 on PC, Xbox One, and PlayStation 4.
A full press release on the subject, including a launch trailer
for Xbox One and The Frozen North can be read in the News
section on the Funcom website.
Badhoevedorp, The Netherlands, 16 August 2017
Funcom N.V.
Og aksjen ligger i minus for dagen… noen kommer til å få seg en overraskelse her, får håpe det ikke er oss
Reviews vs salg, på The Park var det multiplisert med ca 22-23
Kursen er og forblir helt ræva i forhold til hva den var release på PC . Da gikk aksjen fra 2,8 ish til 4.45 1 feb og videre til 5,85 hod på dagen når Funcom kom med steamtallene og det var vel 1 uke etter lansering.
For å si det rett ut så suger dette maksimalt kursmessig.
Men kursen på launchdagen gikk ned til 3,30 før den gikk opp
Ja men likevel stor forskjell enn dettan rælet
Den klatrer oppover på GTS, så det er positivt
Gi kursen 1 dag, så får vi se spillertall etter at folk har lastet ned updaten og sånn Søndag blir nok peaken for effekten updaten hadde.
PS: Spillertallene skyter rett oppover etterhvert som folk får lastet ned updaten: https://steamdb.info/app/440900/graphs/
Steamklienten min kranglet litt så den oppdaterte ikke automatisk. Fortsatt 15minutter igjen før min update er klar. og jeg sitter på 50mbit.
Tipper det vil ta et par timer til før eksisterende og nye spillere er inne i spillet for fullt.