Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Word! 8 t

1 Like

Jeg presiserte for dårlig her, jeg mente disse fire dagene etter slipp, ikke perioden før den 16. Da rådet jo halelujastemningen stort.

2 Likes

og hva med free trial? teller den også med i disse tallene. steamspy er f.eks følsom for free trials weekends f.eks.hadde det ikke vært en free trial hadde jeg vært sikrere på betydningen av antall reviews og denne lista her. et usikkerhetsmoment jeg ikke liker.

Ja. Det er en X-faktor.

Som jeg svarte @Bullishproof, så er ikke spillet gratis for alle, så etter mitt skjønn, så ligger UFC på den plasseringen fordi at det selger som hakka møkk hos dem som som ikke har EA access…

Kan ikke skjønne annet enn at Top Paid går på omsetning.

Hvorfor har Funcom åtte tråder/topics her på tekinvestor?
Prøver forumet å bli likt HO?

Det er ryddige tråder med ulik topic.
Veldig fornuftig og oversiktlig er min mening.

Er ikke haus og bais som HO.

Hva er feil med det @slapps?

Frodoen

2 Likes

Til forumets forsvar så er det jo et forsøk på litt segmentering. Blir mye å holde styr på dersom du skal ha salgstall for Xbox og PC i en og samme tråd. Du har sikkert identifisert trafikken på Funcom i disse dager :dizzy_face:.

Fordi det er hundrevis av folk her som diskuterer selskapets ulike spill, og salgstall.

@slapps jeg synes og det var litt mange Funcomtråder her, men du kan bare huke av om du ikke er interessert i å følge den og den tråden. Det gjorde jeg, akkurat som på tv etc,så trenger man ikke se det man ikke vil :slight_smile:

2 Likes

De har ju en lista med vad som spelas mest. Lite dumt med 2?

Regner med det er mangen av de samme folkene som skriver på HO som er her og derav denne trenden med oppretting av nye tråder.

Oslo (TDN Finans):Funcom har inngått en avtale med Koch Media der Koch skal publisere og sørge for fysisk distribusjon av Conan Exiles, ifølge en melding mandag.

Spillet vil lanseres fullt ut til PC, Xbox One og Playstation 4 i første kvartal 2018, opplyses det.

1 Like

Lurer på at her er en annen endring som har kommet i det siste. EK%—krav hos netfonds til Funcom er endret fra 90% til 80%.

2 Likes

Fordi tekinvestor før het funcominvestor :slight_smile:

3 Likes

Hvorfor selgere ikke dere fullt ut i dag ! Når dette forumet lempa ut 5 mil+ akskjer på fredag. Hvor blir det av resten ?

2 Likes

Flere reduserte nok eksponeringen på fredsg. Noen solgte sikkert slt. Men hvorfor selge mer? Nå begynner jo spillet å bevise :slight_smile:

1 Like

Hvorfor ikke tjene penger på dippene?

4 Likes

https://www.instagram.com/p/BYDE7SvnR6d/

11 Likes

Funcom er så ryddige og flinke om dagen. Jevnlige nøkterne børsmeldinger og systematisk forbedring og lanseringer av spill.

Hilsen stolt eier av Funcom 2.0!

18 Likes