Tror ikke ting blir normalt før den er dekt inn. Det er noe muffens med den short posisjonen. Jeg kjøper mer om den går ytterligere ned👍🏻
Eller så brenner jeg meg sikkert igjen på aksjen, slik som i mai 2016😝
Tror ikke ting blir normalt før den er dekt inn. Det er noe muffens med den short posisjonen. Jeg kjøper mer om den går ytterligere ned👍🏻
Eller så brenner jeg meg sikkert igjen på aksjen, slik som i mai 2016😝
Tror ikke man får gjort noe med det, vanskelig å slå sofistikert banditteri…
Nei da, men vi trenger jo ikke å bistå bandittene heller!
if you can’t beat them… 
Ja, men fint om man kan ha en investoratferd som ikke forsterker et fenomen vi ønsker å bli kvitt. Logikken din understøtter markedsødeleggende krefter i dette tilfellet hvis man følger den helt ut.
dessverre vil det ikke fungere dersom det er “gratis” penger å hente, “noen” vil ta pengene ref prisoner’s dilemma.
Mhm. Men er det er nå en gang alright å ha prinsipper utover maks profitt.
Ingen skal “ødelegge” kursoppgangen for andre? kardemomme by børs
Tror du ser antydningen av et poeng i det jeg skriver, som egentlig bare er “kjipern å kaste aksjer i kjeften på utysket som nå skal lukke shorten”.
Ingen vil ha kardemommebylov på børs - det er jo et umulig paradoks. Men at betydelige elementer av HFT, shorthandel og roboter er direkte skadelig for børs er vel greit å slå fast uten dramatikk.
Plot twist den shorten er bare en illusjon, egentlig så drømmer vi alle sammen. Funcom finnes ikke
I så fall, klyp meg i armen er du snill 
Nei faen, da må jeg jo gi tilbake alt jeg tjente på fun i jan-feb! 

Tror ikke kursen vil opp før vi slutter og tjene penger på øre trilling!
akkurat nå er det populært og kjøpe på 2.55 - 2,60 så selge på 2.65-2,70

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461
Fortsetter inndekking, 1,10 %. Trist at de gjør gode penger på denne.
I denne takten vil short være dekket inn til Q2 rapportens ETA.
Shorten vil nok være dekket innen 31.08
Alt tyder på det.
1,10% igjen nå, ser ut til at de allerede har fått den dekket inn: Greit at alle får det med seg. Shorten er snart halveis dekket inn: https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461
Er skrevet litt lengre oppe 
Likere
OXFORD ASSET MANAGEMENT LLP
2 802 978 0,97% 22.08.2017