Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Tror ikke ting blir normalt før den er dekt inn. Det er noe muffens med den short posisjonen. Jeg kjøper mer om den går ytterligere ned👍🏻

Eller så brenner jeg meg sikkert igjen på aksjen, slik som i mai 2016😝

2 Likes

Tror ikke man får gjort noe med det, vanskelig å slå sofistikert banditteri…

2 Likes

Nei da, men vi trenger jo ikke å bistå bandittene heller!

if you can’t beat them… :slight_smile:

1 Like

Ja, men fint om man kan ha en investoratferd som ikke forsterker et fenomen vi ønsker å bli kvitt. Logikken din understøtter markedsødeleggende krefter i dette tilfellet hvis man følger den helt ut.

1 Like

dessverre vil det ikke fungere dersom det er “gratis” penger å hente, “noen” vil ta pengene ref prisoner’s dilemma.

2 Likes

Mhm. Men er det er nå en gang alright å ha prinsipper utover maks profitt.

Ingen skal “ødelegge” kursoppgangen for andre? kardemomme by børs

1 Like

Tror du ser antydningen av et poeng i det jeg skriver, som egentlig bare er “kjipern å kaste aksjer i kjeften på utysket som nå skal lukke shorten”.

Ingen vil ha kardemommebylov på børs - det er jo et umulig paradoks. Men at betydelige elementer av HFT, shorthandel og roboter er direkte skadelig for børs er vel greit å slå fast uten dramatikk.

8 Likes

Plot twist den shorten er bare en illusjon, egentlig så drømmer vi alle sammen. Funcom finnes ikke

1 Like

I så fall, klyp meg i armen er du snill :sob:

Nei faen, da må jeg jo gi tilbake alt jeg tjente på fun i jan-feb! :persevere::sweat_smile:

1 Like

Tror ikke kursen vil opp før vi slutter og tjene penger på øre trilling! :stuck_out_tongue: akkurat nå er det populært og kjøpe på 2.55 - 2,60 så selge på 2.65-2,70

:slight_smile:

1 Like

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461

Fortsetter inndekking, 1,10 %. Trist at de gjør gode penger på denne.

2 Likes

I denne takten vil short være dekket inn til Q2 rapportens ETA.

Shorten vil nok være dekket innen 31.08

Alt tyder på det.

1,10% igjen nå, ser ut til at de allerede har fått den dekket inn: Greit at alle får det med seg. Shorten er snart halveis dekket inn: https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NL0000062461

Er skrevet litt lengre oppe :slight_smile:

Likere
OXFORD ASSET MANAGEMENT LLP
2 802 978 0,97% 22.08.2017

3 Likes