Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

2 Likes

Med det våpenet der er det ingen motstand igjen i spillet, mulig man kan ha det litt gøy med noen dungeons solo. Jeg har 1130 Weapon power i SWL på mitt hoved-våpen tror jeg, epic laveste nivå.

Han kommer akkurat inn i E10 dungeons med sitt oppsett

HBO bør ta kontakt med Funcom for å få laget et Game Of Thrones spill, men ikke et MMO/Survival spill, mer fast paced av noe slag hadde smakt godt. F.eks ala Battlefield bare at de forskjellige lagene er de forskjellige “familiene” som kriger mot hverandre. Det ville vært epic og solgt til millioner!

Funcom har de rette folka!

4 Likes

Funcom burde lage en Game of Thrones mod til CE :smiley:

3 Likes

…og der var det for sent Funcom!
Hvis disse ryktene viser seg å være rett er det bare å si GOOD BYE CONAN EXILES!

Rolig nå @Larsen :wink:

Kjempe relevant Larsen. NOT!

Det gjør den, men ikke her, lite relevant mot CE. Back on topic :wink:
Kjør oss heller opp med noe good Funcom news! :spy: @Larsen

1 Like

Jeg begynner @Larsen

Trender bra på antall spillere!

1 Like

Conan Exiles EA Launch Fail - Ark PS4 Servers Late? We Happy Few Weird Release - Long Dark Update

Tror vi kan styre oss for oppspill til egen trolling. Jo mer man slipper å rapportere denslags jo bedre spør du meg.

Strengt talt er det brudd på retningslinjene. Greit at du elsker oppmerksomhet, men husk at det utelukkende er bortkastet tid for alle andre.

2 Likes

Ja, detta blir nästan lite för uppenbart @larsen. Du har ofta relevanta och bra inlägg, men det blir lite väl tydligt vad du har för syfte med den här typen av inlägg.

När det gäller ryktet du hänvisar till: GoT har en stor fanbas, men där helt irrelevant i det här sammanhanget. Bethesda har extremt starka egna varumärken och har knappast intresse av att göra något baserat på GoT. Skulle de ändå mot förmodan göra det så är det a) garanterat många år kvar till release och b) en helt annan genre än CE.

Jag tappar inte nattsömnen av det här :wink::smile:

1 Like

Skal du ha ny inngang du nå @Larsen

Noen kloke hoder som har en formening om kostnader for q2? Jeg ser nesten på det som viktigst fremover, foruten å fikse xbox

Ja dessasmyg baisare som manipulera som psykopater ör de värsta

1 Like

Smyg är kanske lite fel ordval i det här fallet :elephant: :wink:

@paddy80 Lavere enn Q1 2017(grunnet lavere kostnader knyttet til lansering/markedsføring av CE) men høyere enn Q4 2016 (Flere ansatte), så mellom 1,8 og 4MUSD. Tipper rundt 2,3
Samme forventing rundt inntekene. Tipper CE klarte rundt 30-35k solgte i perioden og mellom 700-900KUSD. Med SWL launch i juni tenker jeg at inntektene fra spill utenom CE ikke synker mye fra Q4 2016 men ligger i samme leie, 1.600KUSD.
Forventer derfor at vi muligens slipper å se rødt for kvartalet, men heller ikke mye til positivt resultat.
Noen som har andre betraktninger?

3 Likes

@Larsen behøver en motvekt.

10 Likes

Ja, historien har vist seg at det aldri noen gang har vært plass til mer enn et bra spill i vær sjanger. Så her røyk det nok for Funcom :smile:

1 Like