algoritmer som tar hänsyn till algoritmer… Steven Hawking hade rätt! 

algoritmer som tar hänsyn till algoritmer… Steven Hawking hade rätt! 

Ikke noe problem at det er autogenerert så lenge det er algoritmebasert… 
Det er omsatt aksjer for ca. 800 mill. i konsolidering 1 og 2, og i konsolidering 3 og på den siste rekylen er det hittil omsatt aksjer for ca. 118 mill.
Dette betyr at investorer som har kjøpt på høyere nivåer ikke har kommet seg ut av aksjen og det er liten tvil om at de har blitt med ned. De ligger med tap etter at aksjen fra toppen har falt 37,5 % - 25 %. Slik at tapet er også plagsomt stort nok for mange investorer. Det er ikke lite som ligger feil heller—ca. 700 mill kroner.
Fra linken til @Atlebassen .
Jeg skjønner ikke helt analogien hans her. Sier han at investeringer på 700mill som ligger med tap? Det er jo mer enn alle aksjene tilsammen. Jeg synes dette blir litt for enkelt, spesielt når vi så at det var et enormt tradingvolum da aksjen lå rundt 5. Jeg tror ikke det er mange av de som handlet på 5 som fortsatt sitter med de aksjene. Det var mange som var inn og ut flere ganger om dagen.
Grei stemning i aksjen i dag 
Har vært ute en stund pga kjip utvikling den siste tiden, men har begynt å handle igjen nå. Den fikk jo fart på seg etter å ha vært nede og lukta på 2’ern (Hvis det er lov å si) 
INT dekker inn i dag, det var de som i sin tid pumpet ut aksjer ifbm short. Om MSI er med på laget vet jeg ikke. Som det sies har det vært luktet på 2ern, som er vel og bra. Aksjen har slitt med en rolig periode og en short som har tynget, kanskje spesielt ifht psykologien. Jeg synes det er positivt at de siste sluttauksjoner har endt opp og at det ikke er de samme “betenkeligheter” med å kjøpe poster av størrelse oppover. Det at det handles mye på. Ask må da tolkes som positivt.
Edit: det kunne vært artig å høre hva pådriverne rundt det tekniske sier nå da aksjen en periode stanget ned mot 2.25ish før den gikk nedom 2 kroner, nå er vi over her igjen, hva betyr det rent teknisk 
Er det noe jeg prøver å unngå så er det å lukte på 2ern!!! 
For en gjeng ass
Aldri undervurder en god 2er! 

Når enden er god er allting godt…

Jag undrar när vi hör nåt mer om bearded ladies projektet, vill gärna veta lite mer om det! 
Det var en fin inngang på toeren for de som liker å treffe bunn 
Er ikke over før 2’ern slutter å fise 
Det høres ut som slutten av Tanya Hansens siste film, EM i hekk! 
Holy crap. For en humor

SWL blir så sykt undervurdert! Folk får sjokk når Q3 kommer. Ser ut som Halloween gir q4 en kjempestart
Teknisk sett så brøyt vi vel strengt tatt 2…ern?
Der kom det melding om utsettelse. Egentlig ikke helt overraskende
Based on the Company’s quality improvement ambitions
as presented in the Q2 2017 presentation, Conan Exiles is now
scheduled for release in early Q2 2018, dependent on market
conditions.The Company considers that making sure Conan Exiles is of high
technical and gameplay quality is important to the success of the
game and its business.
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=436652
Edit: Jeg synes det er bra det tar kvalitet på alvor, og innser allerede nå at de må ha bedre tid.