Var det kjøpsmuligheten flere ventet på? Eller tar markedet dette med ro da det sikrer ett bedre sluttprodukt til release?
Den har jeg ventet på. Cash ready 

Kan noen være så vennlige å dumpe litt aksjer i morgen? Jeg slettet aldri salgsordren min 
Hva er du på? Eller hva kan man legge seg på /forvente av fall?
Jeg tror du vil få ønsket oppfylt. Og chartet ditt vil holde en mnd til 
Jeg håper det, men tar ingenting for gitt. Jeg forstår de som prøver på en trade på den meldingen der, men ikke de som tror dette et fundamentalt negativt.
Funcom har nå i god tid funnet ut at de trenger tid for å få en perfekt lansering, og i stedet for å muligens få en lansering tilsvarende den på xbox, så bruker de litt mer penger og tid.
Jeg er litt overrasket, ettersom de pratet om å kutte features nylig, men de har vel kommet fram til at de vil satse hardere. En av tingene de har pratet om er enn full revamp av kampsystemet. Det vil ta tid å balansere. Det samme gjelder det med The Purge.
Jeg er spent på om de begynner på neste prosjekt som planlagt i Q1. Man trenger ikke nødvendigvis et fullt team på finpuss.
Som forventet, og som sies bra de heller satser på kvalitet.
All den tid det allerede er i EA og nær en mill solgte allerede, tror jeg ikke det blir rare dumpen av dette, men vi får se.
Tror det hadde vært verre om det var første release/EA som ble utsatt. Dette betyr jo egentlig nada.
Kan man få på 2 kroner da? 10-15% ned? For så å korrigere noe opp igjen?
Nej, inte helt överraskande tyvärr… men det är bra att de inser detta redan nu och får kommunicerar tidigt till marknaden. Då får vi ett bättre spel när det väl skall släppas och vi får förhoppningsvis lite mer features i slutversionen 
Edit: ja, är säkert flera som försöker tradea på detta, men jag ska i alla fall ingenstans 
Kanskje en som sitter i USA ikke tenkte på tidsforskjellen 
Early q2 läste jag nu först. Det behöver ju inte vara speciellt långt efter ursprungsplanen
Husker når Age of Conan ble sluppet ut, så var jeg meget imponert… Men så… halvveis til lvl 80 så var det full stop. Alt føltes lite gjennomført ut…
Bra de tar seg god tid. Selskap som Activision blizzard er notorisk på sånt, men når de først gir ut spill er det kjempesuksess!!
Når er vårsalget på steam? Slutten av april?
Spillet kommer nok til å bli sluppet i en dødperiode. Det fungerte veldig bra for EA lanseringen.
Påsken tror jeg kan være et bra tidspunkt.
Tror du effektene blir like stor nå som spillet allerede for lengst er sluppet vs ett nytt spill som blir utsatt?
Les: bittelitt forsinket, også er vi ikke sikre på når, vi må se hva annet som blir lansert i samme periode. Skal ikke ha unødvendig konkurranse.
Ja det blir merkbart
10-15%??
Ja, de skriver ”dependent on market conditions” och Joel sa också i sitt tal i konsoll17 att just lanseringsfönstret är en av nycklarna till succé. Det är garanterat nåt de ser på i förbindelse med lansering. Just kan också vara en bidragande orsak till att de lanserar i q2. Det är traditionellt en lite mindre spännande period än början av året och efter sommaren