Äh, det finns ingen anledning till att kursen ska ner. Det var ett bra beslut som gör att CE kommer dra in ännu mer pengar vid release.
Mange her prater om at siden Funcom utsetter lanseringen så vil det si at de mest sannsynlig releaser med det fulle scopet som først var skissert opp. Har vi noe indikator på at dette kan stemme?
Selv tenker jeg at scopet vil være det reduserte scopet og utsettelsen har med å øke suksessen med PS4 lanseringen.
Såklart du har masse gamebreaking bugs…
Jeg har INGEN bugs, rart det der 
Jeg tror scopet er tunet ned.
Jeg tror vi får mer områder og kanskje the Purge til launch. Jeg tror utsettelsen handler om å ha mer tid til å sørge for at alle 3 versionene er polerte og buggfrie.
Håper dette utvikler seg 
Nede på 1.99 idag også jo
Bare å fylle på gutta, dette er ingen dårlig inngang!
“Funcom recasts itself as a more nimble game company with rebrand.”
Jøss!
Skislede fra Asgard, Hyboria
Ørn fra Stygia, Hyboria OG
Conan sitt ansikt
ALT i EN logo!
Imponerende 

Gøy å følge med på denne og i dagene fremover 
https://steamcommunity.com/app/480430/discussions/0/3182216552764899822/
Forklarer økningen i antall spillere i H&S

Selv om spillet er F2P, så har de en DLC som dekker kaffeforbruket på kontoret i neste uke 
Bra de gjør det til F2P, så har i hvert fall de som har betalt for spillet mulighet til å få noen å spille med.
Ikke mange, 5. Kan hende det er min pc det er noe galt med.
Spiller du på official serverne?
Husk at før Q3 resultat blir det nok oppmerksomhet rundt Conan Exiles på Xbox One X den 7. november. Det er bare prat om Q3. Men dette blir som et nyslipp på Xbox . Selv om gamle spill kan brukes vil nok mange kjøpe X-versjonen for å utnytte den nye boksen fullt ut.
Spilt litt på 201, har falt ut jeg også men utrolig sjelden. I starten var det helt jævlig.
Ye, funker fett på tekinvestor serveren da, har ikke hatt noe nevneverdig med problemer der.
Nytt board game?
Det er nok en aktivitet på båten/ikke noe Funcom har noe med å gjøre 
Veldig riktig å gjøre H&S til free 2 play. Skal det brukes må det være folk der. Dessuten så vil det uansett ikke bli store pengene der. Da kan en likegodt gi noe til brukerne. dette gjør det bedre for eksisterende spillere som har betalt, og spillere som nå får mulighet til å få spillet gratis. En liten bonus med DLC dersom de klarer på et tidspunkt å få litt hype rundt spillet igjen. Kunne kanskje kjørt litt i gang igjen på twitch for å se om det er mulig.
20.10.2017 14:19:27: Press Release - Hide and Shriek goes Free
Hide and Shriek, the experimental project released a year ago
on Steam, is now free to play on Steam with an optional DLC
for additional content.
This activity is intended as a promotional activity for
Secret World Legends and as a way to sustain a small but healthy
community of players of the game.
Badhoevedorp, The Netherlands, 20 October 2017
Funcom N.V.
http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=436828