Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Ny trailer

3 Likes

Med denne traileren så klarer de desverre ikke å vise spillet. Her kunne de gjerne ha laget en trailer som viste gameplay med reaksjoner på folk som blir skremt og ler seg skakk ihjel. Det var jo det som ga dem oppmerksomhet i fjor! Her er bare ett eksempel: https://youtu.be/pBFVTlb-uKk?t=36s

3 Likes

Det har vært en fin økning på Hide & Shriek de siste 3 dagene, med over 10 000 spillere:

1 Like

Hvis dette fortsetter har Joel Bylos råd til en kasse pils på neste Twich sending :stuck_out_tongue:

1 Like

Det tviler jeg på

Players in the last 2 weeks: 2,099 ± 1,368
Owners: 45,013 ± 6,336

Han får väl råd med en seidel-øl eller liknande :grin:

2 Likes

Ok, vi får se hvordan trenden blir fremover. Håper også at SWL kan tikke litt oppover pga. H&S på F2P…

1 Like

Funcom siger litt tilbake nå, men det er vel vanlig på fredagen når ikke noe spes skjer?

1 Like

Har Funcom blitt sponset av Amazon nå eller? :slight_smile:
image

1 Like

Hide and Shrike på toppen av new and trending på steam. Ny ATH på 400+

12 Likes

morro!

10 Likes

Tipper funcom og amazon sponser splashthejam, dvs vi ver jo funcom sponser det

2 Likes

Det er et par ting de burde ha gjort noe med før de gjorde spillet f2p. F.eks mulighet til å legge noen på en “ban list” slik at man slipper å treffe på folk som disconnecter hvis de ligger an til å tape :

It’s happened three times now. I’ll be in the lead, and then next thing you know, the foe DC’s. There’s no report button, and I can’t put them on a ban list. This kills all the fun, and prevents me from leveling up.

BTW, Hide and shriek:mask pack ligger nå som #1064 på GTS.

4 Likes

De burde også få i gang globale leaderboards, samt ha ekstra kartpakker. Får håpe at de har noe i bakhånd og ikke venter 1 år til denne gangen.

Samtidig får spillet negative anmeldelser blant annet fra folk som allerede har kjøpt det. Kanskje burde de gitt bort DLC gratis til de som har kjøpt spillet fra før?

Paid for it but devs decided to ditch us for a year then make it free to play.

2 Likes

Jeg tror den er gratis for de som har kjøpt spillet. Jeg har den iallfall :slight_smile:

4 Likes

Samme her. Ser ut til at alle som har kjøpt spillet har mask pack allerede. Da synes jeg egentlig dette er helt greit. Alltid noen som vil klage når prisen på det de har kjøpt går ned eller bort :slight_smile:

image

Nesten 1000 som spiller nå

943 In-Game

12 Likes

Hide and shriek :slight_smile:

6 Likes

Tjener FC penger på H&S nu hvor det er gratis, er der minitransaksjoner eller annet?
Mvh Vandregutten.

De har en betal dlc… Men målet er å bruke hs som reklame for swl universet

5 Likes