Hvor mye solgte de på Xbox da?
Det er diskutert i Q3-tråden.
Absolut, förstår hur du menar. Det är stundtals en osund hauss men också en väldigt osund inställning till bolaget när det gäller det konstant negativa som aldrig verkar släppa.
Funcom är tydligen Funcom oavsett hur mycket pengar de tjänar. Once a loser, always a loser 
Mye av skylden er vel de forrige spillslippene samt. Økokrim sakene… It takes years to build trust but only seconds to ruin them… Må bygge en ny bro😞 Brent barn skyr ilden osv… En favoritt her inne er vel… Det er ikke over før liket har sluttet å fise
Du fikk ikke presset inn et par metaforer til? hehe
Det er et par funcom ugler i mosen 
Om kursen skal opp i morgen eller neste uke har jeg ingen formening om, men etter denne presentasjonen er jeg definitivt (ikke mindre) overbevist om at vi på sikt kommer til å se på dagen kurs som latterlig billig. Jeg kommer til å se etter gode muligheter til å øke litt til … 
Jämför man med peers i sverige så känns verkligen inte Funcom dyr någonstans.
Titta på Stillfront (mcap på 850m sek) eller Starbreeze (mcap på 2.35mdr sek) och jämför sedan med de siffror som Funcom (mcap på 660 msek) presterat under de senaste nio månaderna.
Jag ser inte varför kursen inte utan problem skulle kunna gå upp med flera tiotals procent utan att det skulle vara något att höja på ögonen för?

Ok, men skuffet.
Jeg tipper rundt 10mill SEK
Tycker det var helt ok jag. Känns bra att sitta med funcomaktier över jul 
Q1 og q2 ga over 50mill, men fortsatt sank kursen tydelig dagen etter rapportene ble sluppet. Nå med 8mill i resultat (ink xbox), hvorfor skal den nå da opp?
Heldigvis er ikke jeg god til å spå eller forstå funcom kursen, så kanskje denne gang den går opp.
Fair enough, förstår hur du menar.
Aktiekursen i funcom är totalt omöjligt att försöka förutspå. Det är idiotrallyn och ho-artiklar som styr kursen i det här pappret, inte resultaten i sig 
Kursen i Funcom gir generelt lite mening. Får sitte på aksjene til man blir gammel og grå. 
Du virket ikke særlig fornøyd på streamen.
Nyfiken… vad är det som gör att några av er är besvikna? Vad var dåligt? Vad hade kunnat vara bättre?
Folk har urealistiske forventninger, rett og slett.
Uten at jeg har gått i dybden av Q3, vil jeg si det vesentlige er at Funcom viser stabilitet over tid.
De med inngang over 4kr er sikkert litt skuffet, men tror stort sett vi som har inngang nærmere 2kr syns det var ok/bra ?
Endelig litt positiv presse på E24: