Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

@hakon, svarte ikke mr Tom H. om han skulle kjøpe Netflix når du hintet til å bli med på Funcom? https://e24.no/boers-og-finans/wall-street/tung-tech-dag-paa-wall-street-stoerste-netflix-fall-paa-over-ett-aar/24199282

7 Likes

Tom H altså… Børsens svar på Mr Magoo.

2 Likes

Begynner jo å føle med mannen… synes faktisk det blir litt mye hets av han her, han får sikkert høre om det fra folk? Eller er jeg bare litt for 2017 og PK? Liker bare ikke å sparke folk som er så ettertrykkelig nede :slight_smile:

1 Like

Jo det er riktig haha

1 Like

Dagens spørsmål:

image

Holder vi oss over støtten i dag? I såfall må aksjen close over 2,30.

• Ja
  • Nei

0 stemmegivere

2 Likes

Evig optimist… :grinning:

Kan du lage sende han en ny melding linke den og spørre om han rakk å kjøpe før fallet ? :smiley:

Stenger LETT over 2.30 i dag. 2.37 er mitt bet.

3 Likes

Ikke det samme trøkket i dag som i går når det kommer til volum.
Blir spennende å se hvilken vei det svinger når det tar seg opp.

Lite på selgersiden nå…tatt i betraktning at det ligger 1 mill på 3,-

Ifølge ABG sitt ark skulle det jo kjøpes inn på 2 dager. Mistenker jo også at vår venn ASP har frontrunnet og var han som dumpet aksjene sine igår.

Spennende å se hva som skjer iløpet av dagen.

E24 melder om de nye aksjene på hovedindexen

2 Likes

IMG_0547

6 Likes

Tipper den closer på 2,26 i dag.

Håper den closer på 2,05 sånn at jeg kan hente inn igjen det jeg solgte på 2,27 :stuck_out_tongue:

1 Like

Ikke sant. Solgte mer i går ettermiddag sjøl og litt mer i dag:)

1 Like

Iblant lurer jeg på om Tekinvestor egenhendig er skyld i at tekniske “motstander” holder, da omtrent alle selger på dem for å finne ny, billigere inngang :thinking:

14 Likes

Tror du delvis har rett i det. Er nok en del som finner “oppskriften” her å handler deretter. Men det er nok også mange som er gode på teknisk analyse å handler kun ut fra hva de leser ut av chartet.

Får håpe de som selger nå går skoa av seg og må løpe barbeint etter når det tuter videre

11 Likes

Funcom er litt ned i dag dog på foreløpig meget labert volum ifht disse dager. Litt konsolidering og videre opp?