Burde ikke være for mye forlangt med en 15-20 øres stigning i første kalenderluke 
Har sittet og gnudd for lenge etter at jeg solgte meg helt ut for noen mndr siden. Kjøpte ikke på lav 2 da enkelte mente den skulle ennå mer ned. Så da blei det å kjøpe seg inn igjen nesten der jeg solgte meg ut på
hadde vært for kjedelig å gå glipp av 3 ,- til jul 
Solgte 50% på 2.38 
Jeg tørr ikke se…
Selger ikke en aksje før vi er godt inne på 3 tallet!
Kommer det nyheter om bearded på denne siden av året så går aksjen over 3 kroner
Edit: tror vi kan se opp mot 2.50 i dag
Ordren ble lagt ut for flere dager siden. Gikk automatisk inn når jeg satt her på Gardermoen 
Brudd opp på høyt volum er jo hyggelig. 
Er det indexfondene som kjøper, pga. at Funcom er med i kommet med i Hovedindeksen på Oslo Børs (OSEBX), som driver kursen oppover?
Flyttet til riktig tråd.
Gjennom 2,30 !!! 
Hey everyone! We’re hotfixing Xbox in about 30 minutes (at 2pm CET). Patch notes will be published when the patch goes live. 
2,30 
Det koker godt i Funcomgryta, skulle likt å vite hva som skjedde med kursen viss vi fikk en bitteliten positiv melding fra Funcom. 

Hva skulle det liksom vært? Bearded Dragons? Prisingen av Conan Exiles til full lansering? Nyheter om expansionen de skal komme med før full-lansering?
Nei, det blir nok bare trist framover. 
Nei det er jo viktig å måle fanden på veggen hele tiden, ikke lov å tro på noe positivt. Jeg derimot synes det er positivt att Shorterene synes å ha forlatt aksjen.
Mener att det kan gi oss en mere forutsigbar utvikling i aksjen fremover, hadde vært ok viss det fundamentale tok over for all galskapen.
Go Helg
Ingen gode nyhetee takk, da stuper den bare