Jepp, ganske så ironisk. Som jeg ser det, så kan Funcom nå kun komme med positive nyheter fram mot Q2-lanseringen. De har allerede meldt at CE er blitt utsatt fra Q1, det er ingen som forventer særlig av Q4. Derimot har Funcom flere ting i pipelinen. Som nevnt over, + mulig annonsering av at de har begynt på nye spill i USA og Oslo-kontoret. De har også flere veldig kule features til CE som ny slossmekanikk, ny AI, the purge, ridedyr, osv. De har også nye verktøy for å forbedre stabiliteten til CE. Nesten hva som helst som øker salget av CE vil bli tatt godt i mot.
Usikker på hvilken du tenker på, denne kanskje:
Liker det jeg ser her nå! Svært positiv til at gårsdagens pullback etter trend brudd, ble slukt i et kort stort jafs.
Ang notering på osebx, hva er status der ?
Ser fram til at div meglerhus tar opp dekning og div fond kjøper seg inn.
Er en del fond som speiler osebx og en del med høy risikoprofil som jeg antar kommer til å posisjonere seg etterhvert.
Er vi nå ute av den fallende trendkanalen? Hva må til av kurser fremover til å kunne si at vi er inni en stigende kanal?
Ting som tyder på det ja.
Dobbel / trippel bunn reversal gir en grei pekepinn på videre retning.
Akkurat den ja. Traff klokkerent. Takk skal du ha.
Trodde den gikk lenger tilbake i tid, men ser nå at det gjorde den ikke. Så litt feil på årstallet i bunn på den forrige du la ut.
Told you 
Blir verre og verre! Ler meg skakk😂
Dersom flere indexfond skal inn i aksjen, ser jeg ingen hinder for 2,6 i neste uke. Lykke til folkens. 
Huffameg! Skittkastingen på ho har startet tidlig… jeg ler meg ihjel av det forumet. Takk tekinvestor 

Første bud er bare å slette kontoen på HO og glemme at plassen finnes.
Personlig ikke vært der på 4år! merker at det ikke er noe savn.
Innleggene fra ho som er verdt noe blir ofte gjengitt her 
HO suger eselballe, det er Tekinvestor som er tingen. Insider da.
Forøvrig tror jeg Funcom vil dobles innen en måned, kanskje til jul allerede?
(Sikter ikke mot månedens Tekinvestor 
).
Ser forresten at et analyseselskap anbefaler kjøp av Funcom nå. Håper for de tålmodige i menigheten her sin del at den tar av, gjerne mot og over tidligere høyder på 5.8 ish fra februar (?) 

Så oppgangen er over for denne gang… 
Krysser fingrene for at det vedvarer…denne gangen 

Faren er nok stor for det!
Var det ikke dagen før Black Thursday Investtech kom med en slik? 
Var ganske høy omseting på rundt 2,38 på fredag. Lurer på hvordan det vil merke seg denne uken, eller allerede i dag… Var sikkert endel som solgte seg ut før helga, og de vil selvsagt inn igjen i dag

2.80? 8tegn