Sorry, mente 2,38 
RT 2,29. Tror det er noen som har det som strategi å handle motsatt av signalene i Funcom fra Investtech. 
Investtech har vel signalisert kjøp og trukket frem funcom som dagen aksje dagen før hver krasj. Men de har også trukket den frem som dagens aksje uten at noe har skjedd. Jeg ville ikke lagt mye vekt på investtech. Jeg synes å ha sett at når de flagger kjøp på aksjer som funcom, så er gjerne RSI allerede høy, og det ender med å skje ganske lite.
Det er jo positivt at det ble byttet mye aksjer på kurser over der vi er nå. Vi får håpe det fortsetter opp nå
Tror vi er inne i en positiv trend, uansett hva Investtech prediker eller ikke. 
Hehe ja. Var jo når de advarte om neste støttenivå på 1,40, at aksjen startet turen fra 2 blank til 2,30 
Skal vi få litt knall i padden mot slutten i dag?
Jeg vil hate å miste høyden her nå…
Har trua på at vi ender over 2,30 i dag… men med Fun er det ikke lett å spå…
Vi er fremdeles inne i nedre del av skyen hvis vi slutter dagen rundt 2,25
Også huske på at fallet idag kommer på veldig lavt volum
Slik! Nå ser det meget bedre ut 
“sperrene” forsvinner så snart kjøper nærmer seg.
Volumet er helt borte i Funcom i dag.
Volumet tar seg opp når vi skal opp og ut av skyen 
Vet ikke om dere fikk med dere dette folkens, men QA lead for Funcom/CE, Basco, fokuserer nå på nye prosjekter. Noe på gang?

In a message to the Conan Exiles Xbox One community today,
the full launch price for the game on Xbox One and Playstation
4 was revealed to be 49.99$, up from the current $34.99. The price will increase from next week, coinciding with the start of the pre-order period for the game.The price of the game on the PC platform will not be changed
before full launch.
Enten nye prosjkter internt eller at han begynner i ny jobb. Kan tolkes begge veier.
Nei neppe jobbskifte, han skriver at han skifter fokus over på nye prosjekter. Høres internt ut.
Den var kjapp @koe!
Da er prisen 10$ lavere pris på konsoll og 20$ lavere på PC enn jeg forventet. Samtidig, jeg forventet ikke så bra salg på PC, så for meg virker det som de heller satser på å få litt volum.
Pre order i neste uke. Wow så ikke den komme. Kanon melding👍🏻
Også kjører de salg på Xbox-versjonen til helgen:
We’re also going to run a special 50% discount sale on Conan Exiles Xbox One Game Preview from Friday December 8th to Sunday December 10th, giving anyone still on the fence a chance to get in at a very low price. This discount will be 50% off the current price, so about 17.50 in US dollars.