…we’re adding an entirely new biome, a completely remade combat system, and new gameplay mechanics.

Funcom øker prisen på spill - hegnar.no
Kraftig prisøkning på Conan Exiles.
…we’re adding an entirely new biome, a completely remade combat system, and new gameplay mechanics.
Legg merke til at de ikke spesifiserer The Purge. 
Tror du purge kommer ut sammen med full release?
De har sagt at The purge krever hele AI upgraden de jobber med, jeg tror ikke de rekker Purge før launch.
Blir ny vulkan biome, combat forbedring, mounts/kjeledyr max før full release, men det blir bra det! Husk for alle PS4 spillerer så blir alt helt nytt. PS selger minst 5 ganger xbox tror jeg!
@Christian de sier vel at de ikke øker prisen på pc før full launch. Altså ikke ikke en pre order periode. Det kan godt hende de øker prisen ved full launch
Du har helt rett!
det har nok ikke så mye å si for pc fordi salg er der det vil selge bra.
Positiv melding ikväll, betyder det ner i morgon då? Funcom-style 
Det er vel egentlig en ikke-nyhet. Funcom sa de kom til å komme med den før nyttår.
Tror ikke det er denne nyhed de hentydet til, eller det håber jeg da ikke, hellere The Bearded Ladies spillet 
De hentydet ikke, de sa rett ut at de kom til å komme med prising av CE før nyttår.
De har også sagt noe om BD-prosjektet, men husker ikke om når det skulle komme. Q1?
De skrev i Q2 at PR og markedsføring for BD skulle starte før nyttår, men ordlyden i Q3 rapporten var noe annerledes
Arh ok, havde jeg ikke set de ville komme med priser før 2018, sry
BD projektet, skrev 2018 i Q3 rapporten, men så skal der vel også komme lidt nyheder omkring det snart.
Hvis de har skrevet 2018 i Q3-rapporten, så kan det være om 12 måneder, og er ofte det.
No problem btw, har tatt feil før her, senest for et par innlegg siden, så bare å si i fra hvis du tror noe er feil. 
Om BD-prosjektet fra Q3 rapporten
Development of the tactical turn-based strategy game has progressed according to project timelines
Publishing activities are ongoing with Quality Assurance, PR/Marketing, and Project Management resources being integrated with development team
The game will be launched in 2018, more information about the game will be revealed as we get closer to the launch
Litt senere i rapporten:
I Q2 skrev de også “More information to be revealed when PR and Marketing activities are
initiated in late 2017”. Ettersom de ikke har skrevet noe slikt i Q3-rapporten er det vel greit å anta at spillet blir utsatt 1-2 kvartaler?
Jeg tenker at vi får høre noe om dette i starten av 2018 

Kraftig prisøkning på Conan Exiles.
Traineen på HO glimter till med dramatisk overskrift og ingress
Tragikomisk
Man skulle ju också kunna skriva något i stil med att “Funcom utökar Conan Exiles med större områden och mer funktioner för spelarna inför release. I samband med det justerar man också priset på spelet…”
Meeen vad vet jag. Jag jobbar trots allt inte i journalistikens finrum, Hegnar. 
Jeg har ikke eid Funcom på flere måneder (minus en liten kjapp handel nå i høst) men merker jeg blir forbanna på de idiotene i HO som ALDRI klarer å skrive noe positivt!
Akkurat som med biotek som utvikler medisiner o.l, de er skikkelig sjokkert fordi de “taper enda penger”… morons…