Jeg har aldri hørt om videre salg av ansatte opsjoner. Mulig det kan gjøres som en bilateral avtale. I så fall ville det ikke vært endring i beholdningen til Rui.
Med forbehold om at dette er Funcom og at selskapet er registrert i Nederland.
Jeg har aldri hørt om videre salg av ansatte opsjoner. Mulig det kan gjøres som en bilateral avtale. I så fall ville det ikke vært endring i beholdningen til Rui.
Med forbehold om at dette er Funcom og at selskapet er registrert i Nederland.
Han trenger vel penger til jul han også
Regner med det er fra opsjonene som ble tildelt etter emisjonsfadesen, altså koster de 1,09 eller hva det var. Fortsatt mange opsjoner som kan utøves.
Hva mener du? At ansatte ikke kan selge opsjonene sine i Norge?
Jeg sier at jeg ikke har hørt om det. Ofte vil det følge en kontrakt ved tildeling som sier at de ikke kan selges til andre.
Husk at investorer ønsker å få oversikt over hvem som eier hva i et selskap. Dersom noen kjøper ansatte opsjoner kontrollerer de en større del av selskapet en det som fremgår av aksjonærlistene.
Jeg kjøpte det jeg solgte på 2.38 for 2.18 fikk jeg sms om nå. rt?
rt 2.20. 2.18 har vært bunnen sålangt.
Solgte litt bull*2 i dag. Kjøpte meg opp i BWLPG på starten av dagen. Skremmende av kjøpside på Fun nå. Kan fort ned å teste 2-2.10 igjen er jeg redd. Da fyller jeg opp igjen. Har stå tro på Fun, men tror desember kan bli litt skuffende.
Vi her helt nede på støtten nå.
Stenger vi under dette så er det bad. Hvis ikke spår jeg rekyl i morgen.
Jeg har snakket om 25 november siden 15. september. Og aksjen stakk jaggu ganske tett på klokkeslettet der. Så solgte jeg nå på 2.38 fordi 40 øre oppgang kom litt for raskt. Har ligget og ventet på 2.18 nå i flere dager. Nå tror jeg den vil fortsette opp igjen fordi vi selvfølgelig skal få et julerally i Funcom nå når vi har en stor suksess som skal lanseres med brask og barm. MYE markedsføring og MYE synlighet…go figure! Vi skal høyere enn dette 
Mine ordrer blir liggende akkurat der de ligger til de har klokket inn. Alle ordrer ligger til 25 nov.
https://beta.tekinvestor.no/t/inside-funcom/1552/1476?source_topic_id=1533La nå bare kursen gå dit den vil nå frem til slutten av november. Tror bunnen treffes rundt den tiden. Legger nok ut noen ordrer nedi der rundt midten av november. Takker Magnus for utgang på 2.70. Må bare minne meg selv på det av og til
Jeg pleier å være god på å treffe bunner. Ikke så god på toppene. Pleier å selge for tidlig… Husk det da! 
Si fra da du selger da så venter jeg litt til
kjøpte 10k til nå på 2.22-2.23
Sier jo alltid i fra da 
Har nå 130k
Opp 2,75% allerede jo 
2,25 nå 
Du burde på egen sticker som heter “Kjøp Funcom samtidig med han her, men selg litt senere” 
Min burde være “kjøp som Martin råder, men ikke kjøp som Martin kjøper selv”