2,30 eller 2,20 slutt i dag?
Jeg tror 2,30.
Tror 2.25
Hva med 2,23…
La kjøp på 2.15 i morra. Sånn just in case

Støtten holdt greit i dag, og det er avgitt kjøpssignal - tipper oppgang i morgen.
Gikk inn for å kikke etter CE på top paid US. Ble overasket over plasseringen/(74plass) Blir knall med salg i helgen. Kommer til å bli mega populært nå som det har blitt stabilt nok…
Normalt når ting faller når det er annonsert salg på forhånd.
Akkurat, jeg begynte å kikke på side 2 på top paid. Ble mere å mere skuffet. Gikk til side 10 før jeg gikk tilbake til side 1
Kjøpte 3800 Fun x 2 pga xbox som jeg tror kommer for fult nå. Vi må ikke glemme at plutselig kommer nude DLC i europa også. Ingenting selger som tits and ass…
På tilsvarende side for Europa (gb) er plasseringen 64, opp fra 200+.
https://www.microsoft.com/en-gb/store/top-paid/games/xbox?icid=CNavXboxGamesDownload
Er det noen som forstår hvorfor? Hvem kjøper når de vet at det er halv pris snart?
De klarer ikke å vente 
Vet ikke om VintageBeef kan ha innvirkning? Han poster flittig videoer på Youtube, og har en anstendig mengde følgere (1,2 mill). Mulig det er for lite til å ha noe særlig påvirkning, men uansett positivt.
Klart det har ein påvirkning, men ikke noe ekstra nå. Han har hodt på med CE lenge nå. Heldigvis så elsker han det 
Så… vad hände med det fina momentumet som var i fun förra veckan? Make Funcom great again!
Har vært noe røde dager generelt på børsen denne uka (drar med seg Funcom også).
Var en på HO som mente litt av oppgangen forrige uke kunne ha sammenheng med indeksfond som vektet seg opp + inndekking av shorten fra Oxford. Kan jo forsåvidt være en plausibel forklaring det.
Funcom er en trading-aksje på godt og vondt. Hvis det ikke er kommet svært fundamentalt gode nyheter og mange har en tendens til å overvurdere betydningen av funcom-nyheter, så vil ofte aksjen falle tilbake til omtrent/litt over der den var før oppgangen begynte. Dette vet proffe tradere å utnytte. Sikkert andre og.
Stream!
Brennhett i chatten
Joel svarte på launch dato