Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Efter mörket kommer solen… kommer att köper små poster :slight_smile: fram till jul.

2 Likes

Jeg var litt tidlig og kjøpte nesten 10k på 2,19

Nå er alt jeg eier og har i Funcom til snitt 2,70
Nå leier jeg snart ut kona :joy:

3 Likes

Noen som ser logikken i at Funcom «stuper»? Jeg trodde bunnen var nådd?

Vi får håpe mange tar tapet :slight_smile:

Alltid rom for nye bunner i Funcom :wink: Logikk i den sammenheng er overvurdert :sweat_smile:

Dagen er ikke over. Støtten på 2,20 har vært bunnsolid. Kjipt om den ryker, men la oss vente med grininga.

Jeg tror den eneste bunnen som virkelig er betongsolid, er 2 blank.

1 Like

Det tror jeg og rocky. Og aktørene som presser denne ned har også det for øyet. Kjøpet mitt på 2,30 ish var iallfall ræva så får bare spise havregrøt på julaften.

1 Like

Røk med rett over halvparten på stop loss 2,14. De skulle egentlig selges uansett for å gå inn i krypto men håpte på stigning først

Jeg har kjøpt 10000 aksjer på 2,16 i dag. Satser på julerally :wink:

5 Likes

Hadde forhåndsordre på kjøp 2,12 som akkurat gikk inn. Ville ikke være første gangen jeg har vært fornøyd med kjøp i Fun for så å se den falle videre :joy:

2 Likes

Aksjonærene er nok usikre på full lansering av CE, blir det en suksess eller ikke? I så fall hvorfor / hvorfor ikke?

Jeg er selv usikker på CE, men overbevis meg gjerne om noe annet, jeg spekulerer heller i at nye prosjekter kan gi et løft samtidig som at ledelsen virker mye mer solid. Jeg har tillit til at de klarer å løfte Funcom på lang sikt.

1 Like

Når du kjøper i en kortsiktig negativ trend, så er det jo ikke overraskende hvis den fortsetter videre ned. Utfra times-chartet, så synes jeg det ser ut som det er noe støtte rundt 2,13. Etter det må du ned mot 2 blank før det er noe støtte.

1 Like

Skal vi virkelig få 1.99 gavepakke en gang til???

1 Like

Godt poeng det :slight_smile: Nå var dette som sagt en forhåndsorde så ikke sett på timeschart. Kjøpet er basert på langsiktighet mot lansering og ønske om høyere vekting i Fun fremover. Er på ATH i innehav nå.

Jeg er all in i Funcom, så nå blir det visst havregrøt til jul på meg og :cry:

2 Likes

Sikkert, for jeg fisker litt på 2,13 for å få et litt rundere antall aksjer…:blush:

3 Likes

Godt det er priskrig i butikkene :rofl:

Kan dette være med på å booste spillerantallet igjennom juleperioden?

5 Likes

https://screenshots.firefoxusercontent.com/images/7291de2b-f749-4353-93c1-9860b5892d2c.png

9 Likes