Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Nå er det bare for gjengen å trekke alle salgsordre !

Jaggu blir det nyttårsrakett :wink:

5 Likes

Åpnet på 2.50. Grei start.

Jepp, veldig bra. Dette er også en “investment activity”, så Funcom sitt framførbare underskudd på rundt 500 MNOK fra “Investment activities” kommer plutselig i spill. Det kommer til å se ganske pent ut i regnskapet.

I tillegg:

Halvering av royalties de betaler på CE er jo ganske pent. :slight_smile:

12 Likes

her var det mye å lese:

Finally, as part of this transaction, Funcom secures the right to develop three games based on these IPs to specified terms, two utilizing Conan the Barbarian and one utilizing a different IP which shall be determined at a later date. Funcom also commits to developing two of these games in the next four years. Cabinet Group has agreed to a customary lock up restriction on the Consideration Shares for a period of six months after the consummation of the transaction.

8 Likes

Bare få ristet av oss noen kortsiktige nå så går det rett til 3+

1 Like

Så, da blir det hvertfall to spill til i løpet av de neste 4 årene. Og Funcom fikk tilgang til andre IPer.

including attractive IPs such as “Conan the Barbarian”, “Solomon Kane”, “Mutant Chronicles”, “Mutant: Year Zero”.

Folk trader og driver - jeg tror ikke helt markedet skjønner hva som er i ferd med å skje med Funcom 2.0. Det blir moro å se hva slags sprell de kommer med de neste årene.Mange forventer at Funcom begynner med narkotika igjen, men jeg tror ikke det blir noe tilbakefall. De er på ballen og har vært det en stund nå.

10 Likes

:joy::joy::joy::ok_hand:

Jeg øker litt og det er ikke trading det er snakk om.

3 Likes

Finally, the Company intends to execute a 5:1 reverse stock split exchanging five existing shares for one new share.

I USA, så må vel en aksje være på over dollaren for å bli listet? Den eneste forklaringen jeg kan komme på for å gjøre dette.

5 Likes

Dere har sikkert fått det med dere, men det er presentasjon på twitch kl 1000

6 Likes

Julerally - som bestilt :wink: Syns jeg husker et par stykker her inne som kjøpte aksjer for under 2.20 for noen få dager siden pga at jeg kjøpte inn igjen der. Fint å se at noen endelig har skjønt tegninga hehehe!

11 Likes

Cabinet Group er tidligere Paradox Entertainment, så dette kan bli veldig bra. Satser på at det kommer en portal snart også, som det har vært snakk om. Er vel omtrent innsidehandel også siden Funcom har Malmberg i styret.

1 Like

Ja, tror CG of Funcom passar bra ihop! :slight_smile:

Hva mener du med portal ?

Cabinet Group is controlled by Mr. Fredrik Malmberg, who is a member of Funcom’s Supervisory Board. Mr. Malmberg has recused himself from the Supervisory Board when this transaction has been discussed. Apart from this, no agreements have been or are expected to be entered into in connection with the transaction for the benefit of the Company’s executive management or members of either the management or supervisory boards.

Woah, syke greier, hvem skulle tro at Funcom kunne gjøre emisjoner med premie ?
Snakk om julegave da :+1:

11 Likes

Bare si når du selger nå @anon91440261. Hilsen bjellesau nr 1 :slight_smile:

4 Likes

Jeg, fordi prisinga har vært lav ift mange andre spillaksjer jeg eier!

5 Likes

Kan det være at @MK1 også tar et nytt inntog i aksjen nå som vi har fått flere store eiere i Funcom?

2 Likes