Eg hadde berre råd til 15000 aksjer noen som vil låne meg litt penger??
8% rente og jeg kan innløse dem i Funcom-aksjer til 2,80?
Da er du rimelig sikker på at vi skal opp på 3 tallet snart @christian du er ikke skeptisk til den høye RSIen?
Nei, er ikke så beskymret for den høye RSI-en, på mange måter så ble det en “reset” på 2,60 pga Swedbank Robur. Støtten der tror jeg er så solid som det kan få blitt. Når Funcom toppet seg på nærmere 6 kr i år, så var RSI på over 90.
Dette er RSI for Stillfront, fra 1.10 til nå, så har de gått opp ca 100%.

Pga Swedbank Robur er Funcom nå en heeeelt annen “aksjepick” kandidat enn den noen gang har vært faktisk. De har nok sett grundig på dette og kjenner bransjen utrolig godt. Skal Funcom endelig ta en Starbreeze?
Kan virke sånn ja
Merker at jeg ikke skal selge endel på en stund
Så er man i pluss igjen og vel så det
Helt enig, Swedbank Robur er en helt ny greie, spesielt sammen med IP-kjøpet. Eksponeringen av Funcom mot Sverige vil nok også bli mye sterkere, og de har hatt noen kjempesuksesser der: Starbreeze, THQ, Stillfront, osv.
Ja det blir spennende å følge med på antall svenske aksjeeiere i Funcom nå. Det er ganske mange svensker faktisk Skulle ønske jeg kunne si kinesere, men svensker får være godt nok hehe
@pdx jeg forsøker alltid å svare på @christian som han gjør over her på meg. Går det ikke i chrome?
Jeg får det opp som at du har svart til meg under varsler, men det vises ikke i tråden når du svarer til innlegget rett over.
la meg prøve igjen
Noen som har sett på hvor mye royalties de har betalt i 2017 på conan ?
Jag tänkte skriva att jag tycker det börjar låta lite väl haussigt här igen…
Men vem försöker jag lura? Alla ombord på årets (och nästa års) hypetrain!

Påtide med denne igjen
Føler denne er mer representativ
Ja da Kotaku er en giga side innen gaming for de som ikke vet det!
Helt klart!
Men med all rätt den här gången. Helt okej med hauss då