hahaha kliade i mitt finger på vägen upp att sälja Stillfront… men har lärt mig under resans gång att ha tålamod och det belönar sig (oftast). Är säker på att efter den här investeringen i Cabinet Group, stärkt kassa och fin investerar i Robur + full launch av CE kommer göra gott i kursen på lång sikt.
Har det kommet noen flere nyheter rundt Johnny Depp filmen om Secret World Legends?
Er nok enda i konseptfase. Er TV serie og ikke film.
Vet vi hvor stor lagg det er ? er det gårsdagens tall vi får idag, eller oppdateres de i sanntid?
Ser ut til å oppdateres en gang om dagen
Det jeg tenker å gjøre er mental trailing stoploss. Eks. når vi ser 15 øre ned fra siste topp selger man. Da kan man sitte med på mye av ferden så lenge volitaliteten ikke blir for stor.
Hvor ser du antall eiere?
Her:
Skremmende mye hype rundt Fun og PCIB, men jeg selger ikke Fun på 4-5 kroner, har snitt på 3,5, og jeg skal tjene penger på Fun!
Passerer nok 25 kroner til sommeren
Ja jo, litt hype erre, men utifra caset er vi vel enige om at Funcom fortsatt er underpriset. Synes jeg ihvertfall. Når vi går over 3,80-4kr kan jeg være enig i at verdsettingen kan sees på som høy slik ting er i dag. Om caset forbedrer seg vil høyere kurser kunne forsvares også
Det er jo ikke mer enn en dobling
En dobling må være innafor.
Vil spleisen skje utifra kurs 2,60?
Markedet sin bestemmer kursen. Det normale vil være 5x forrige sluttkurs.
Det har jeg ikke tenkt over før nå. Tenkte at 5:1 var same-same… Men det har jo mye å si for hvordan det handles etterpå. Eller?
HAr nada å si egentlig. Verdien på selskapet er identisk før og etter.
Sant, tenkte jeg og. Men øretrillingen vi har sett blir da kronerulling, og vil få større utslag.
Derfor vil kanskje aksjen bli mindre rullet rundt? Eller?
På papiret så har det ikke noe å si, men psykologisk sett så kan det være mulig.
Jäklar vad omsättningen kom igång nu !