Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Laster opthp… LasteBearded-Woman-with-Tattoos--56238r opp…

1 Like

Hvordan er dette funcom relevant?

1 Like

Knetten er forelska :heart_eyes::heart_eyes:

1 Like

Ja, Funcom. we want more bearded ladies in Our newsfeed

10 Likes

Siste sjangs til å få lov til å betale mer skatt til sommeren. Ta gevinst nå om du vil betale mer skatt :slight_smile:

1 Like

Kjøpte 10k i sluttauksjonen, siste mulighet så billig?

4 Likes

Er det ikke før til neste år at man kun betaler skatt når man tar ut gevinst? Finnes det litt info om dette en eller annen plass?

Jo, normalt deles restskatt opp i 2 delinnbetalinger. Tipper forfall ca. slutten av juni og november eller noe slikt.

Ifht aksjesparekonto så stemmer det. Egen tråd. Setter du inn 50 kroner, tjener 10kroner, og tar ut igjen 50 så betaler du ikke skatt. De gjenstående 10 kan reinvesteres og først når gevinst tas ut skatter du

2 Likes

Hva kan vi vente oss av kursen når nyåret starte? Skal vi ned til 2,60 igjen eller kan vi se aktører presse denne videre opp?
:facepunch::rocket:

Er jo omsatt mye aksjer over 2,8 så håper vi holder oss over det. Spørs nok litt på hvor lenge det går før vi får mer news og hvor mange som skal inn som fortsatt står ute.

1 Like

4,- før utgangen av januar :+1::clinking_glasses:

Godt nyttår💥

2 Likes

Her lukter det muffens og noen som vil inn igjen billig. :slight_smile:

1 Like

Det kommer mangen aksjer om en stund, men det er solide fond som eg tror er inne for lengre tidshorisont enn som så

1 Like

Det kommer mangen aksjer om en stund, men det er solide fond som eg tror er inne for lengre tidshorisont enn som så

Si det en gang til om 11 minutter så Tror jeg du er hacket

2 Likes

Oi, mulig eg er, skjønner ikke helt…

Edit : eg postet bare en gang

«Det har vært i early access siden januar 2017, men jeg har ikke villet teste det før det ferdige produktet er klart.»

Håper et par millioner andre har tenkt det samme :blush:

10 Likes

Limer inn noe så sjelden som god, relevant spekulasjon fra HO:

Ser at mutantyearzero.com er regisrert i navnet til Haraldur Thormundsson, som dere vet er CEO hos The Bearded Ladies Consulting, som Funcom har meldt ut er spillstudio i Sverige som Funcom sammarbeider med om det nye “tactical turn-based strategy” spillet som kommer ut i 2018.

12 Likes
2 Likes