Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Er det stolleken som er igang, eller er det mer å gå på?

Den var nede i 3,70, og prøver å hente seg inn igjen nå (3,76).

Er nordnet som selger ut mest her. Trur vi skal eit stykke opp hvertfall :slight_smile:

Pris?

11 Likes

Det er sikkert Pris

Kan ikkje forstå kva anna det skal være :slight_smile:

Pris og tilgangen til pre early access for twitch streamere.

1 Like

Noen som følger sluttauksjonen live? :smiley:

1 Like

jaja :slight_smile: skal du flashe litt?

For første gang kunne jeg kanskje falshet litt, men i stedet så tok jeg uttak på 400 000. Må ha litt igjen å handle for :slight_smile:

3 Likes

Har forsøkt å venne meg til å være ca 50 % lastet over helgene i Funcom når det nærmer seg release. Da har man kapital til å handle om den skulle duppe på mandagen(, og aksjer til å selge om den spretter opp).

1 Like

245℅ og en eventyrlig reise. Solgt meg helt ut, og det nesten med en tåre i øyekroken.
Sitter i by på godt over 2000moh i Guatemala, og er nok den eneste som trader OSEBX her.
Dog har det vært desto viktigere med gode innspill fra dere her på Tek. Takk!
Måtte FUNCOM skyte til værs!

15 Likes

Tok et helgelodd i håp om en knakende god stream, flotte nyheter og videre CE-hype på mandag! Inngang 3,7.

2 Likes

Pris, kanskje at de har modding klart fra dag 1? Og jeg har en liten gut feeling på bundling av conan blader o.l. som mulighet for collectors edition. :smile:

Når er stream?

19:00 i dag.

4 Likes

Edit: bussjåførene kjøper også :wink:

16 Likes

Laughing Out Load! Oh my… noen som har hele artikkelen??

1 Like

HAHA! :smiley:

Er det en en tegn på ekstrem eufori når man går fra taxisjåfører til pensjonerte bussjåfører? Kan bli en helt ny artikkelsjanger dette.

Men utrolig kult, dere vet at akkurat sånn kommer vi til å være når vi blir pensjonister?

2 Likes

Men har han solgt?? Har han egentlig TJENT?? Ellers må vi arrestere både han og DN

:wink:

1 Like