Kanskje den skal ned og teste støtten på 2,75 som er blitt nevnt i noen analyser?
I går starta dei opp med facebookreklamene. Dvs mange (Alle?) som liker CE/Funcom/ark/rust/lignende spill og sider vil få opp Trailer og EA reklame på feeden.
Solgte halvparten på 3.23
Kan få det billigere tilbake nå…
Hadde den gått opp hadde jeg sagt at jeg angret, tror jeg. Dessuten satt jeg kunn med 30K så jeg er jo en liten mikrobe i dette gamet. Tviler på at noen ville solgt fordi jeg gjorde det…
skal den ned å teste 2,75 idag da?
Hvor er denne infoen hentet fra? Høres spennende ut
Noen ganger er det kjipt å ha rett…
PAS som er litt løs… gjelder å kaste seg på når de stopper eller snur!
ja jaggu!
såg det på eigen feed. Kom opp som “sponsored” i går.
Eit selskap eg har jobba for nytta facebookreklame på den måten. Fyller lett opp guida fjellturar ved å sette inn demografisk data + basert på ting ein liker. Meget effektivt.
Gratulerer med en god vurdering
Grunnen til at jeg solgte var google trends målte svakt mot dead by daylight launch. Men regner med facebook reklame vil sette fart på søkinga
Nå stikker den oppover
Solgte også ut halvparten av beholdningen på fredag, hadde ikke troen på at streamen skulle bli en suksess.
Men nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre… Om man bør kjøpe mer, eller selge resten på disse nivåer
Grattis Stuart med den inngangen.
Inne igjen med snitt på 3.21
Eg tenkte at streamen + mandag skulle bli oppover, så realiserte ikkje tapet på 200,- på Fredag. Jaja, lærer av sånn
Men eg lever då endå lykkelig i trua på at vi skal over 4.
I over 2 uker har du sagt kursen 31.01 vil være høyere enn “nåværende kurs”. Det er greit du tror det, men hva begrunner du det med? Mcap er allerede høy og det er priset inn suksess alt her synes jeg. En mer edruelig kurs pre-launch og gode resultater post-launch vil sende aksjen mye høyere enn om den allerede står i 5 kr før spillet i det hele tatt er sluppet?
Jeg tror også helt sikkert vi skal over 4 igjen. All oppmerksomhet, moment og velkjent hype lar seg bare ikke stoppe slik over natta! Og ikke kan det komme bomber som innsidesalg eller annet crap heller…
Edit: 44 mill omsatt første timen!