Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Solgte halvparten og 30k for 3.23

1 Like

Ser ut til at stig Myrseth lykkes med å spre frykt gjennom media.

1 Like

Han var jo aldri bull på Funcom eller CE, han var bull på lettlurte investorer som kom til å kjøre vilt forventningsrally nok en gang…

En liten digresjon fra min side er at dette var en større hype enn ved LMO, selv om Funcom har hatt mindre ressurser å jobbe med. Forskjellen fra LMO-hype var at nå har børsen gått bra i høst, og nye ferske investorer (feks. pensjonerte bussjåfører) har kommet inn og sett raske prosenter i Funcom. Og nok en gang får de smake pisken når rallyet ebber ut og realitetene rundt launch melder seg…

1 Like

Han skal vel inn igjen, så da er det greit å få ned kursen noen prosenter

3 Likes

I lys av hva som skjer på børsen idag,
Så er det ihvertfall positivt at steam gruppen runder 37.000 :grin:

Må se litt positivt i det negative. Bunnfisker mens jeg kan.

Woah, fikk visst litt inn noen ordrer nedover, inne med 25k

Legger inn flere ordrer nedover om det kommer en ny runde panikk salg, aksjen skal jo jo opp til helgen :cowboy_hat_face:

1 Like

Fader der gikk jeg på en smell gitt.

PAS har börjat sälja nu, de nettoköpte 2 mill i fredags om jag inte minns fel. Inte ett bra tecken

Lurer på hvor mange stop.loss røk idag :fearful:

Samme trading mulighetene som før Lmo, artig.
Fun er høyere på dag enn hva den åpnet på idag, tror eg

Jammen glad jeg lyttet til egen magefølelse og gikk ut med hele posten på fredag

Fult mulig jeg går inn igjen idag!

1 Like

Hva skjedde?

Skulle ønske jeg hørte på min :sweat:

Hvor i Thailand? Jeg er på Koh Samui for tiden.

1 Like

Hvorfor sier du det idag nå aksjen går ned 10%, hvorfor sa du ikke det på fredag når du først skulle velge å si det ?
Hadde du sagt det om aksjen gikk opp 10% og ?

10 Likes

Det er på slike fall dere må laste, Tror det er stor mulighet for att vi er mye høyere til helga. Det er jo denne uken prn starter

Oioi flere med løs mage i dag…? Får laste litt opp igjen da!

:slight_smile:

3 Likes

Litt mørkeredd nå, fikk mer under 3,2 og er nå oppe i 40k.
Nå gjør ikke eg mer før vi ser Ann litt

2 Likes

Gikk selv på en smell ved ikkje å selge da rsi var på topp og fingen var på salgsknappen, og har fått noe mindre gevinst pga det. Men man lærer så lenge man lever, og saldoen er høyere nå enn tidligere så man får være nøgd med det. :slight_smile:

Du kommer til å tjene penger på de handlene der Kronn :slight_smile:

1 Like