Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Sjekk første av de tre traileren du :slight_smile:

1 Like

Hva tror folk om morgendagen og kursutvikling .
Noen tradere dom skal trigge stop loss tenker jeg.

Ser vi 4 igjen før launch eller er toget gått for å komme seg ut før launch med maks profitt :blush:?

Håper ikke det, men jeg håper at jeg kan gni meg i hendene hvis jeg klarer å sitte over EA, og se på alle som løpet etter :grinning:
Det kalles gambling :grinning:

3 Likes

Kommer den under 3,5 kjøper jeg mer

1 Like

Jeg tror du kan se 4 kr igjen pga. trading, men sannsynligheten for at kursen etableres over 4 kr før mandag om 1 uke ser jeg på som usannsynlig med mindre markedsføringsapparatet kicker helt i gang og youtube videoene bikker flere mill. views og de kommer på 1.plass på Gamespot osv.

Pga. E24 artikkelen som de kjørte nå i helgen (og den hang også høyt på VGs hjemmeside lenge) så tror jeg mange småsparere kommer til å ta gevinst nå før launch… men - jeg kan selvfølgelig ta HELT feil også. Dette er bare hva jeg tror :slight_smile:

5 Likes

Noe bra er det på HO

http://forum.hegnar.no/post.asp?id=21125188

3 Likes

“Very positive” står det på steam, 8 av 10 liker spillet.

Husk at selv om netto inntjening per spill kanskje ligger på 17 - 20 i snitt over 2 år så vil det være svært mye lavere første året. Kanskje 12-13 dollar hvis du tar med Xbox. 10-11 hvis du ser bare på steam.

Hva er EVBIDTA?

2 Likes
7 Likes

Om man legger en svært konservativ prising til grunn

Den setningen synes jeg at jeg husker fra LMO. Det var mange konservative anslag som sa at selv failure -scenariet kunne forsvare en kurs på 5,-. Jeg tror ikke helt på disse konservative anslagene for hva funcom sitter igjen med, og hvilken kurs det skal tilsvare.

Jeg tror derimot på at CE kommer til å bli bra. Det slippes i EA, med begrenset innhold og med bugs. Jeg tror

1 Like

Har spillet singelplayer?

Evbidta er vel inntjening i selskaper/driftsoverskudd før fradrag av renteutgifter og avskrivninger mm… Kort forklart.

1 Like

På tide å legge seg ser jeg nå. La ikke merke til den V’n selv om jeg skrev feil sjøl også:) Du vet nok sikkert hva ebidta er:)

2 Likes

Ja det er singelplayer /PvE

Trailer 1 på Facebook: Sluppet 22. Nov 2016

På 2 mnd
Views: 476k
Shares:2242
Comments:3378

Trailer 2 på Facebook: Sluppet 6. januar

På 16,5 dager
Views: 125k
Shares:399
Comments:521

Trailer 3 på Facebook: Sluppet 20. januar

På 2 døgn, 16 timer
Views: 133k
Shares: 553
Comments: 771

Mente med tanke på hvor lenge den har vært ute :slight_smile:

2 Likes

Status nå på Funcoms egne opplastinger er:

Facebook: 770k views
12,020 likes på Conan Exiles spillsiden

Youtube: 2,35M views
18k likes - 1,7k dislikes

Pris på spillet: 29,99$

Steam Group: 36770 medlemmer

Twitter: 5610 følgere

Ser bedre ut enn jeg forventet 9 dager før launch. Regner med at utviklingen mot launch fortsetter som den har gjort og vi ser 50k medlemmer på steamgruppen, 8k følgere på twitter, 1M views på Facebook og rundt 3-4M views på Youtube 31. januar. Jeg klarer ikke å finne tallene for totalen på Youtube/Facebook fordi det er for mange personer som har laget videoer rundt CE nå til å lete fram alt. Ser fram til gode salgstall den første uka :slight_smile: Ganske sikker på at jeg blir sittende nå, hva tenker resten?

2 Likes

Veldig bra og konsist skrevet Holmes. Vil annbefale enkelte à følge med litt bedre på hva som har blitz skrevet her inne tidligere, fø r dere poster. 10 Mill kopier… ja da kan jeg pensioners meg I morgen :grinning: Ett slick salg ville gitt oss en hinsides kurs CE seller ikke 10 Mill , seller vi over 1 Mill vill funcom reprises full standing . Beklager skriveleifer er I Thailand med fammen

5 Likes

Kommer ny promo video i dag?

Kjøp på 3,46

Legger inn mer nedover om den faller

@Kronn - håper du bare trader nå for det er lower highs og “drittpakker” i E24 og FA i helgen. Streamen på fredag har også fått litt pes på diverse fora…

1 Like

Trader med små kroner, større bett så skriver eg det

Flyttet kjøp ned mot 3,30

1 Like