Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

6 Likes

Hehe, de fremstiller Funcom som et binært case? :no_mouth: En tredje mulighet er jo at salget blir akkurat nok til å forsvare 4 kr?

1 Like

Myrseth sier i artikkelen at aksjen om 6 mnd. enten er en vinner eller en taper. Jeg mener en tredje mulighet er at kursen står på stedet hvil om 6 mnd…

1 Like

Blir vel etter storoppdateringen av TSW?

Det kommer jo flere ting som kan bringe inntekter for funcom. The park og hide and shrike vil nok selge noen eksemplarer til halloween. Anarchy online kommer på steam og vil sikkert få noen 100 brukere til. Sikkert en annen små spill pluss Conan exile.

Speaking of AO - er det eit eige team som jobber med det, eller er det vekkprioritert for tida pga. CE?
http://forums.anarchy-online.com/showthread.php?616361-Halloween-Celebrations-2016-Oct-10-Nov-7

E24 artikkelen linket høyt på VG, så spørs det hvordan hvermannsen reagerer, hehe…

Snart 35.000 medlemmer på steam
Det har økt med ca 1300 det siste døgnet. Trolig pga streamen i går, men antallet øker fremdeles ganske raskt synes jeg. Tipper vi ser 50.000 før EA. Det er iallefall langt foran det andre survival-titler har hatt :slight_smile: Jeg tror dette er en av de beste indikasjonene vi har på suksess før vi vet noe om salg og reviews

http://steamcommunity.com/games/440900

15 Likes

Kan være enig i at det der ser veldig bra ut @Korben

11 Likes

Jeg var drita negativ til Funcom i fjor, syntes hele selskapet og investeringscaset var pill råttent. Må si jeg er ganske bull til selskapet nå, om jeg ikke akkurat mener en kurs så mye høyere enn det den har føket til nå lar seg forsvare uten videre.

Veldig mye som ser bra ut.

12 Likes

Ser Lirik har bekreftet at han skal streame Conan Exiles til uken. Skal vi gjette på at det er neste helg, etter streamen til funcom.
edit: Så nå at det var postet i Exiles tråden også.

3 Likes

Det er vel nesten et binært event for CE? Skryt fra han = veldig bull, kritikk, ikke så kult.

3 Likes

Er det stream til helga? Har vel vært bare annenhver helg til nå.

Det kommer nok ikke til å være så kritisk hva bare han syns. Det blir mange flere som skal streame. Angry Joe sin omtale blir nok kritisk uansett. Men gleder meg til å se hva han syns likevel.

ja det blir stream neste helg.det ble sagt på gårdagens stream.

4 Likes

Som Alex sier, ble sagt på streamen i går. Bonus stream som de kalte det. :slight_smile:

3 Likes

Hvis ikke jeg tager meget fejl så sagde Lirik at han skulle streame CE på tirsdag, men planerne kan selvfølgelig have ændret sig eller han kan have misforstået noget :slight_smile: Håber han streamer sammen med shortyyguy og bikeman. Regner med at de andre store streamere også er med.

5 Likes

Ser ut som at Dominate traileren begynner å ta av litt på Facebook :slight_smile: 67k views, 430 comments, 1k likes og 390 shares på to døgn. Mye bedre enn det vi har sett til nå på CE-postene deres :slight_smile:

3 Likes

Er noe med kritisk masse som trengs i bunn for at ting virkelig skal begynne å spre seg. Det er jo fremdeles ikke episke tall på noen måte, men kommer seg!

1 Like