hahahahahahhahaha
Edit: Herregud, eg trudde det var ein velskrivet underholdningspost. Det var jo ekte! HAHAHAHHAHHAAHHAHAHHAHHAHHHA
hahahahahahhahaha
Edit: Herregud, eg trudde det var ein velskrivet underholdningspost. Det var jo ekte! HAHAHAHHAHHAAHHAHAHHAHHAHHHA
Når jeg leser slike artikler tenker jeg at vi ligger nær en kurs-topp
Var ikke klar over at 100bagger kjørte buss…
Hehe, ja jeg mente skytevåpen.
Det er ikke Bagger
Ikkje kom med tullprat her Evil!
Er flere her som vet hva han heter. Og det der er ikke bagger.
Det er ikke Bagger! Det er sant som Evilfreud skriver. Morti kan også bekrefte at det stemmer.
Er det på grunn av beløpet han har tjent du tenker slik, eller er det andre ting du legger til grunn for din mening?
Suksess historier fra virkeligheten når massemedia, der Jørgen hattemaker har blitt rik og full av optimisme, mens smarte penger vekter ned
Hva tror du skjer når mann i gata leser dette? Det er ikke rart børsen er på ATH
Lukter oppskriften på katastrofe nå når bussjåførene kommer med suksess historier. Lurer bare på i hvilken aksje ranet skal skje.
Taxisjåførene starter vifta, så kommer budbildriverene, å kaster bensin på bålet, når pensjonerte bussjåfører er på plass i avisa, da skal man vurdere utgang.
Det kunne være artig om det var baggern da, men aldersmessig så er det vel mer bestefaren isåfall
DEt er ikke bagger , end of story.
Eg vet det ikke er han, i likhet med deg og flere, så vet også eg hvem han er.
Men kunne vert en artig historie
Bagger hevdet at DN jobbet med et intervju / artikkel om ham under Lmo tiden. Vet ikke om det var skrøner, eller om det var andre grunner til at det ikke ble publisert…
Det er nok sannsynlig han ble kontaktet. Jeg ble også oppringt av DN, hadde for mange aksjer på den tiden
Når tror dere neste spill blir annonsert ?
Etter CE xbox er ute.
Du kan ikke lage et estimat på hvilke kurser du mener kan forsvares ut i fra følgende scenarioer:
500 k solgte
1 million solgte
2 millioner solgte
3 millioner solgte
Over 3 millioner solgte