Tøff tøff. Bare et tidsspørsmål før vi er i pluss igjen!
Aldri kjedelig iallefall… PAS ferdig nå? får ikke realtime markedsandel på Skandiabanken tradern men ser på hegnar at de er - 1,3m aksjer idag.
Skulle skrive en melding på shareville og plutselig går aksjen fra 3,36- 3,5
Du må gidde å lease postene mine da Nockturn, jeg har skrevet flere laaaange poster on hvorfor jeg tror det. Du må gjerne være uenig med jeg skrive, det er der for vi har ett forum. Men gidd å les først
Ser det skrives rt 3,5 på Ho, stemmer det eller ?
Det stemte, men 3,38 atm nå . Svinger as usual men oppadgående
Var oppe i 3.5. 3.4 nå
Er det de kaller dead cat bounce?
Vet ikke helt, ser ut som at katten lever litt i alle fall
Joda, har lest postene dine og argumentene er OK. Men jeg tror ikke markedet er enig pga. historikken, noe som er litt synd for Funcom og aksjen hvis du har rett. Er spent på salgstallene, de blir jo lettere å følge nå enn i AoC tiden
får vi en ny dupp under 3 kr nå? PAS ikke ferdig solgte
Oi, se hvem som kjøper :
NMBR 107 211 351 867
Kommer sikkert en flaggmelding her nå
Denne uken skal det trades. Inn på 3.21 og ut på 3.36 før i dag. Ny inngang lagt på 3.1
@halling misunner deg Thailand, ta en singa for oss andre da
Eg har vert der flere ganger, sammen med kona, topp reisemål, for min del kun Mexico som kan måle seg, men Thailand scorer en extra stjerne pga prisnivået
Hvem er dette?
Meiner ?
Som sagt vi trenger ikke være enige , jeg tror att CE kommer til å serge meget bra. TP fillespillet solgte jo over 100k på pc og x-box der må man jo reine med att en del brukte returen også.
Husk at The Park solgte bra fordi man fikk ekstremt gode gjenstander i TSW.
Så mange kjøpte THe park kun for de gjenstandene
Tenker lite på refund av dette spillet. Det er early access og det er alle bevisst på. 2 timer i et slikt survival spill går også fort. Viktigste er at det gir spillelyst og får lokket inn kompisene sine til å spille også.
husk at refund muligheten slår 2 veier. Flere folk kjøper spillet fordi de vet at de kan refunde om det suger.