Prøver å ta en for alle Innsiderene, Blair vel rundt 60 det da Dette er min 22. Gang I Thailand/ Østen første gang I 1990 . Giftet meg I Ko Samui for tre år sides.( norsk kone ) som er like hekta som jeg. Barna mine som er 11-17 har frivillig godtestreik I 6 mnd for å bidra litt på flybiletten stolt av dem for det"
Noen som tør å gjette hva vi avslutter på i dag?
RT 3.17
Teknisk er det ikke støtte før ned under 3 kr såvidt jeg ser i chartet, noe svak støttep å 3.20 (close under dette nivået er ikke bra). Snakker rent teknisk altså
Folk velger fort å glemme Gamespot, likes/dislikes, at streamerne starter i morgen, at CGI er rett rundt hjørnet når de ikke har aksjer. Selv om jeg har tatt ned risiko så har jeg like troen på at spillet kommer til å selge mye fremover. Har ikke CE større “bande” på steam enn feks ARK hadde før release? Grunnen til at jeg har tatt ned risiko er at det er alltid usikkerhet, og når det blir for mange tråder på HO som forrige uke og typer som Phantom mf så er det like før det kommer en korreksjon.
Vanskelig å si. Skal heller ikke glemme at PAS kjøpte netto ca. 2 mill aksjer på fredag, i dag har de solgt litt mer enn halvparten. Det kan påvirke kursen litt. RT 3.13
I morgen blir det iallefall liv - LIRIK er vel i gang i morgen?
I mitt chart nå så røk den mellomsiktige støtten på 3,20 nå og vi skal ned og teste et sterkere støttenivå ved 2,75 kr sannsynligvis i morgen. Da skal vi muligens få en rekyl opp et lite stykke. Ville ha avventet test av dette støtte nivå før ny trading/inngang.
Alle mine chart har stemt bra til nå, solgte ut alt på 4 kr og er ikke inne nå.
Eg har vel snitt på 3,32 på det eg kjøpte idag, og ser helst at eg ender dagen i pluss
Burnside, inn igjen ved 2,75 nivået?
Hvem har satt toget i revers?!?
Fortsatt ikke så bekymret. Høyt volum og svinger. Kjøpe inn det jeg solgte nå eller vente litt til…? Hmm…
Edit: Hu hei for noen volumer. SHB bla soper inn!
Jeg kjøpte inn en liten post på 3,01. Tror jeg har lært noen triks av o’ Store Mester @morti til å time bunner…
Men det store spørsmålet er om vi skal lenger ned?
Som nevnt flere ganger tidligere så har alle mine gevinster i Funcom kommet ved å sitte tungt lastet og tålmodig lenge og så selge alt når jeg oppnår mine mål. Nå 4 doblet jeg fra 1,01 før salg.
Trading har jeg ikke lykkes å få til i Funcom og selv om 2,75 kr kan være fristende ut fra 3-4 mnd sikt så vet jeg ikke om jeg tør.
Husk at “hele markedet tror at det gjelder å selge seg ut av Funcom før lansering” og at mange vil gjøre nettopp dette, men det er klart om en mener spillet vil selge så kan en også gjøre et kupp om aksjen faller videre.
Dersom salgstallene etter lansering ser bra ut så vil det jo være for sent å få slike “kupp”.
Men jeg ville avventet morgendagen først om jeg skulle ha tradet, liten grunn til å tro at et så massivt nedside momentum som i dag bare forsvinner ved børsstart i morgen, men den kan jo snu intradag i morgen om den treffer støtte rundt 2,75 kr slik jeg ser det…
Er det kommet noen offisiell melding om hvilke streamere som skal streame? Skulle ikke LIRIK begynne i morgen?
Lirik skal streame i løpet av uken ja, uvisst hvilken dag
Så lenge ut som en bra inngang idag, nå skjelver eg litt å lurer litt på hva eg skal gjøre
Solgte halvparten nå. Det gjelder å ha krutt igjen til senere i tilfelle “dypdykk” ned til 2,75…
Det spretter nok opp igjen. Er traderne som herjer nå… Ta deg en kasse pils eller gå en tur for å roe nervene…
satser på at mesteparten som er nervøse har solgt seg ned eller ut slik at vi kan starte oppturen igjen
Ble for mye for meg når 3kr røyk, så er ute med alt på 3.05.
Den siste posten hadde snitt på1,2, så gikk greit i pluss selv om dagens papirtap ble betydelig.