Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Tok en pille for nerva, og la inn noe kjøp ned mot kr3
@Slobo eg ølkassa imorgen om den faller videre :nerd_face:

1 Like

Det er forresten godt å være tilbake med Funcom aksjer. Jeg hadde “småabstinenser” i helga som var uten aksjer…

Nå skal jeg kose meg med videoer og nyheter i uken som kommer…

7 Likes

Solgte endel nær 4, kjøper det igjen rundt 3. Enkleste trade…

3 Likes

Du har jo hatt baller av stål som har vært med fra 1,2 til 3. Du har jo fått en fin gevinst og husk at Funcom kan fint gå minus 20% i morgen også. Jeg hadde vært veldig fornøyd. Aksjen er ganske teknisk stygg nå og Funcom har vist hele spillet. Så alle kort er på bordet og klokken teller ned til launch.

Takk, jeg må bare få fokuset bort fra dagens nedgang over på realisert gevinst :slight_smile:

Med et så kraftig dupp så sent på dagens sa magen tydelig i fra at dette ville ikke den være med på.
Jeg får heller følge litt med de neste par dagene og kanskje gå inn igjen med en liten pott som kan stå over launch.

1 Like

Er kvalm, svetter og vondt i magen.
Har solgt og har en fin gevinst.
Men nå vet jeg hvordan det føles å ta gevinst under kursmål :slight_smile:

2 Likes

Har man tro på CE og solgt nå så kan man vurdere å kjøpe seg en liten post og på den måten være litt med hvis funcom faktisk lykkes denne gangen. Jeg hater å være uten funcom-aksjer og har stort sett alltid en liten post i alle fall.

2 Likes

Yep, men jeg ville faktisk ventet litt. Tror det er sjangs for at flere skal ut før launch.

Inne igjen, lasta! Dette er alt for morro til å gå glipp av… fyll på med køl!

:slight_smile:

13 Likes

eg logget av igjen, men fikk mld om at noen ordrer gikk inn…er den over eller under 3kr ?
Har en uggen følelse på dagens Funcom handler

3,09 er rt nå

1 Like

Over, Bagger har begynt å hausse igjen så nå går det nok bra :wink: r.t 3,10 og stigende tak :slight_smile:

3 Likes

Han skrev jo at han skulle prøve en trade noen dager siden, nå er den traden tydeligvis over :slight_smile:

1 Like

Ja og så har jo NMBR kjøpt igjen idag, snakkes på 4 :see_no_evil:
Fikk senket snittet mitt, med å ligge lavt, håper den slutter over 3,2👍

Hvem er denne bagger? Er han langt opp i top20?

@MK1 snakker om noen store streamere så det blir mye oppmerksomhet frem mot lansering. CE ser flott ut, markedet lengter etter noe nytt, launch trailer før helgen?

1 Like

Bagger er en merkelig skrue, han kan Funcom og hausset villt og snakket om alt for lav MCAP på 1 kroner og sa kursen skulle stå mellom 4-6 før launch.

3 Likes

Han la vel lista akkurat over sitt eget kursmål så han kunne selge seg ut :wink: Nå er han inne igjen og vil ha kursen opp

2 Likes

La inn et kjøp på 2.52 tidligere i dag, ser jo nesten ut som at det kan gå igjennom snart!

1 Like

Lov å drømme :wink: RT 3.18