Det går nok ikke inn idag, men hvis noen “storfisker” skal tømme seg så kan det nok skje. Jeg tror kursen ikke går lavere nå frem til fredag ihvertfall…
Etter release kan “alt skje” alt ifra femti øre til femten kroner…
Det går nok ikke inn idag, men hvis noen “storfisker” skal tømme seg så kan det nok skje. Jeg tror kursen ikke går lavere nå frem til fredag ihvertfall…
Etter release kan “alt skje” alt ifra femti øre til femten kroner…
Skulle akuratt til å si never catch a falling knife og at denne sikkert faller til vi får noe news. Ble avbrutt. Sjekket foraene igjen og jaggu har vi ikke fått news. Bunnen kan godt bli her. Jeg holder meg fortsatt på sidelinjen… Føler mye står å faller på streamernes bedømmelse nå fram til realease. Blir litt for mye et bet dem og det kan fort gå begge veger. Selv har jeg en knapp på positiv mottagelse, dog ikke inne med mer enn en lyttepost
Han trader jo utifra TA, og selv om TA er et dårlig verktøy i nyhetstider, så kan det være en måte å spå psykologisk bunn i fallet.
Er Bagger her nå ?
Synst eg lukter patafymen han bruker
nei, jeg er helt seriøs.-.
Blei blytung på slutten, blir nok en tøff dag også imorgen
Sorry, septiken hjemme er lekk!
Noe handel idag da ?
Har fortsatt de jeg hadde sist uke, Hadde den gått under til 2,75 så ville jeg handlet mer, trading med denne tørr jeg ikke, langsiktig er jeg
RT 3.17 nå. Ikke helt stabil enda.
Utifra min forståelse av aksjen har vi nådd toppen for dagen og skal ned mot 2,8 ved børsslutt i dag. Kan hende jeg tar feil, men solgte nå i allefall, for å kjøpe igjen mot slutten av dagen på 2,9 eller lavere. Tror vi ser oppgangen komme i morgen, og ikke i dag. Nesten hver dag nå har vi hatt en spike opp på starten for at den så faller. Ser også at flere store har begynt å selge, så tror vi skal ned fra nå og utover med 1-2 store fall når stop loss treffes. Hva tenker dere?
Bang! rett opp fra start og flesteparten var jo bare sååå sikre på at den skulle fortsette fallet fra i går ved start i dag…
Folk ser at CE får mye oppmerksomhet rundt i hele verden! Tror det blir en fin dag for Fun. Om noen store plutselig bare mååå tømme seg så blir det seff nedgang men . Henter seg fort inn igjen har vi sett!
For kvar dag som går får eg meir trua på CE. Såklart kjekkare med +15 enn dei raude dagane, men det bryr meg lite no. Dette trur eg blir eit fint år
Må ha kjøpt det fyrverkeriet på salg. Straks nede i 0% oppgang nå.
Fikk en fin trade i dag fra intradagsslutt i går til i dag. Inn 3,11 ut 3,27
Med tanke på profesjonaliteten til aksjonærene i Funcom så bør det roe seg litt med baissingen eller komme en syk video før det snur?
PAS er veldig aktive men ble litt fintet ut nå tror jeg.
Kruttet er tørt, raketten står på rampen igjen. Var bare litt rusing av motoren på starten i dag!
Hehe alltid spennende å være Funcom aksjonær!
Edit: Flere og flere spiller spillene til Funcom, men flere og flere blir også hekta på spillet OM Funcom! Igjen blant Oslos MEST omsatte aksjer! Wow!
Ja, første forsøk på å bryte 3kr gikk ikke, et veldig dårlig forsøk da må jeg si