Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

@megetgod jeg har ikke laget meg oversikt over hva som var outstanding shares på tidspunktet, men satte opp fra emisjonen.

1 Like

shares fully dilluted var vel også betydeligt højere end outstanding shares under LMO-tiden? og dermed også MCAP fully dilluted.

Du glemte tilfeldigvis å ha med benevning på tidsaksen? Når begynner grafen din?

nei, det stod i tittelen, fra LMO til nå

Joda men det er ganske upresist. Kurs og mcap var jo mye høyere en stund før LMO release…

det er greit, skal slutte å legge ut.

Å giid så hårsår da…

Flott at du legger ut, men agendaen din ble bare litt vel tydelig her.

jeg har ingen agenda…

10 Likes

Men jeg tenkte at den første av de to under viste bedre MCAP Den siste tiden da grafen blir så lang i det nederste… Og det står fra LMO til NÅ, hvor nøyaktig trenger du egentlig?

5 Likes

Irathi: Syns du har gjort et kjekt arbeid og skjønner godt at du ikke brukte masse tid på småflikk. Dumt at folk klager på gode bidrag bare fordi de kunne vært enda bedre. “Det perfekte er det godes fiende” :slight_smile: Ellers synes jeg vi burde legge ballen død her og heller diskutere Funcom.

12 Likes

Lurer på om vi bryter ned i dag eller ikke, sitter litt på gjerdet og ser ann nå

4 Likes

Nå tenker jeg release trailer og cgi er rett rundt hjørnet!

:wink:

Pluss begynner å bli utålmodig på AO Steam releasen…

AO = Soon TM :stuck_out_tongue:

10 Likes

Oisann. Skal de knuse patchen til Ark nå? :smile: Wildcard slipper en stor oppdatering 30/1.
http://ark.gamepedia.com/Patch_Notes

1 Like

Hmm, rart det ikke har kommet melding om det?

1 Like

“Release Date: 31 Jan, 2017” Fra shop siden på steam, mulig de har lagt den ut til 23:59 30. jan eller noe sånt

Kan du forklare hva det her er?

Kanskje det kan være så enkelt som at folk skal få lov til å laste ned spillet en dag før moroa starter?

Yup kan godt hende det også :slight_smile: Men det hadde vært litt rart siden Lirik skal streame på fredag fra det jeg har lest.