Dei har sagt at det ikkje blir mulig. Men dei kan jo endre meining såklart…
De har vel sagt det ikke blir pre-order av EA ja, og en dag før er vel å betrakte som pre-order? Vet ikke.
Denne steam posten forklarer.
http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/141136086933125991/
Folk er utålmodige på å spille! Morro
Hvor mye shorting er det på gang i Funcom nå? Grunnen til at jeg spør er at omsetningen er så sinnsykt høy over tid. Noe som ofte skjer når noen shorter. Hva tror dere?
Håper du vi kan se en squeeze?
Har for lite erfaring med shorting og hvordan det påvirker kursen. Men enig i at omsetningen har vært veldig høy over lang tid nå, langt over forventningene mine.
Jeg blir overrasket om den kommer over 4 igjen før EA, samtidig er det begrenset hvor mye den kan falle også før vi får fasit
Hvis jeg legger en ordre på kurs nå på 50k og får 10k av disse til feks 3,14, for så å endre resterende kurs jeg ønsker å kjøpe for til 3,05, blir dette bare slettet hvis jeg ikke får de og jeg beholder de som er kjøpt på 3,14?
Jeg blir overrasket om vi IKKE går over 4 i løpet av uka!
Rettet, svaret er ja.
Tror vi får vite om den skal bryte ned eller ikke ganske snart, jeg venter i allefall litt med å kjøpe. Fortsatt mulig at den går til 2.80 før dagen er over.
Du kan endre pris og volum så mange ganger du vil på en ordre, kurtasjen betales 1 gang pr ordre. Snitt pris blir det du får kjøpt mens ordren er aktiv.
Dvs
Ordre = K 1.000.000 for 3.0
Kjøpt 500.000 til 3.0
endre ordre til K 1.000.000 for 3.5
Kjøpt 500.000 til 3.5
Totalt Kjøpt 1 mill, 500 " for 3.0 og 500" for 3.5 = totalt 1 mill snitt 3.25
1 kurtasje.
Good, thanks
Spennende aa se at f eks “tales of Berseria” ligger paa 9ende plass globale topsellers naa med bare 14.000 medlemmer i steam community. (pre order, slippes om 2 dager)
Tror jeg sitter rlig med mine aksjer over launch. Det blir gambling. men naar the park solgte over 100k maa vel conan klare bedre enn det?
De ligger også på plassen bak CE på Gamespot top 50, til tross for preorder og release om 2 dager.
3 av plasseringene på Steam top global er okkupert av RE7. Blir spennende å se om CE kan hamle opp med det.
Da ble det litt action mot slutten.
Tok et dupp ned i 2.90.
Edit: Ser ut som PAS har litt panikk og prøver holde den oppe mens de dumper ut (ser ut som de har kvittet seg med 500k netto).
Ta det som en mann, og ta tapet menst det enda er levelig ?
Tror dere ikke på ett nytt drag oppover før release ?
Ja, eller vente til morgendagens forhåpninger.