Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Jo, og PAS er vel snart tomme?

Garantert! Vi ser sikkert 3.6 når trailere etc kommer

2 Likes

Noen som vet hvor mye PAS har?

for du vet alt som går ned, det kommer før eller siden opp.
Og da kommer det biff á la Lindstrøm og ku á la Lumpur, hjertebandasje og årsgammal munnkurv - Ø. Sunde

Potensielt 20mill aksjer eller mer.

dvs, om storebrand bruker dem vel og merke.

1 Like

Tror du Storebrand kjører en slik pump ut?

Edit: Potensielt 70mill akjser. Kanskje det er Jebsen, hvis man rbuker PAS vel og merke…

Tipper Hofstad bruker PAS, Storbrand NEO.

Synes det er litt rart att det er såpass stille fra Funcom. Det er 5 dager til EA av ett spill som potensielt skal redde selskapets fremtid. Å PR avd synes det er best å vere helt tause ?

3 Likes

Jeg satt og håpet på at de satt med en positiv melding nettopp for å bremse en slik nedgang.
Noe godt nytt midt på dagen i dag når kursen lå stille kunne kanskje snudd den opp igjen.

Timing er viktig og… Det blir som facebook, vil du ha likes så poster du søndags ettermiddag. Dette er strategi fra Fun sin side, satser på at det er ein god ein :wink:

Hva endte den på ? Slo av eg

1 Like

Sluttkurs 2,85.

2 Likes

Jeg kjøpte inn igjen de 30k som jeg solgte på 3.23. Fikk de for 2.85 i sluttauksjonen. Mulig den går ned til 2.76 ca. Jeg hadde ordren liggende der i dag, men tok det heller nå i dag. Har nå 60k igjen.

5 Likes

Der mangen venter på NMBR flagg mld, så er vel negativ kryss kryssing for Storebrand den som først kommer, er vertfall mitt bett

2 Likes

Helt enig. Skrev i går at det ikke kom til å skje. Fikk litt pes for det men ser riktig ut nå. Men over 3 før EA er mulig. Nå er det traders choice… :unamused:

1 Like

@cagey2

som du ser, jeg er var helt seriøs når jeg skrev 2.5 i går-…-

6 Likes

Yup, gikk 100% inn igjen nå. Sitter over launch om kursen ikke når 4,50 før. Gjerdesittingen var verdt det denne gang. Om vi får en helt lik formasjon (som vi har hittil) skal aksjen ned til 2,75ish (bunnen kan bli en del lavere, kan godt hende vi ser 2,50 også) som slutt i morgen for så å begynne å gå opp mot 4,50 gjennom torsdag og fredag.

Vi får se hva som skjer, men jeg har i allefall 4,50 som kortsiktig kursmål herfra, eller 5,50 etter launch ved gode tall. Nå får jeg sitte på HO og lese postene til Bagger100 for å holde meg i aksjen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Likes

Det var litt deilig å se at pareto tradere også går på en smell iblant. Bedre lykke i morgen da :wink:

3 Likes

Har selv sittet helt stille med mine 160k aksjer fra 1,25 og oppover, med snitt 1,45. Bommet litt med salgsplanene, ser det ut til, hadde ikke forventet så tidlig gevinstsikring, men er jo fortsatt en uke igjen. Aksjen steg vel i sin tid rundt 4 kr på selve lanseringsdatoen for TSW, etter fall i forkant.

Forventer fortsatt litt hype, styr og forventninger i løpet av uka/helgen. Så får man se hvor det ender. :slight_smile:

6 Likes

Digresjon: RE7 ser bare så sykt rått ut. Husker jeg spilte det første RE spiller på PS1. Må nesten skaffe meg dette til PS4 :slight_smile: