Det kommer også til ps4 VR. Det blir det første spillet jeg kjøper til VR settet jeg fikk av kona til jul. Neste blir helt sikkert Gran Turismo VR
Har du PS4 VR? Er det verdt pengene? Tror ikke jeg skal prøve RE7 i VR med mindre jeg har lyst å dø ung av hjerteinfarkt. Spill det i VR og med headset og prøv å sove etterpå
kjerring
Jeg har det og er kjempeimponert. Grafikken kan bli bedre, men det gjør ingenting. En helt ny måte å spille på. Når du snur deg mens du kjører ser du baksetet i bilen og veien gjennom bakruta. Når du springer rundt i verdenen er du midt inni verdenen og har ting både bak deg foran deg over deg og under deg. Ser et gigantisk potensiale her. De første skikkelig gode spillene kommer nok i år. Med RE7 og Gran Turismo som de åpenlyse favorittene for min del. Har spilt en del gratis spill som er ok. Du kan også dra en tur til Aleppo og vandre rundt i gatene der og se resultatet av krigen + lignende ting. Mye kult gratis innhold. Men det blir nok 2017 som blir året det slår gjennom. Billig etter mitt syn. Tipper de skrur opp prisen kraftig på 2.0.
VR brillene er laget for spill som RE7. Blir helt skremmende bra
Nice @anon91440261 - svarer deg i gaming tråden (mulig jeg må sjekke pris på dette hvis du mener prisen skal opp )
Som jeg beskrev i går så skulle aksjen ned og teste et noe sterkere støttenivå rundt 2,75 kr.
Vi skal ha en rekyl til opp før lansering slik jeg ser det. Skulle jeg gjette så kan aksjen snu oppover intra dag i morgen etter svak nedgang i starten. Neste motstand på oppsiden vil i så fall være rundt 3,40 kr.
Vi vil uansett se brå brutale og store kursbevegelser over svært kort tid.
Slår det ikke til med oppgang i morgen så skal vi maks ned 1-2% til før oppgang igjen.
Slik ser det i allefall ut i mine chart nå.
Har knalltroa nå ass, må bare si det! Både på at hypen skal få kursen til å skyte fart igjen på kort sikt, men også at CE og Funcom som sådan kommer til å gå veldig bra på litt lengre sikt!
Skjønner ikke hvordan - hvis støtten på 2.80-2.70 ryker, så er neste nivå ned 2.50ish?
Team Oslo jobber med en annen Conan Ip ifølge streamen hos infection podcast
hadde vært kjekt med en nyhet imorgen krydret med denne infoen på topp
Er vell på tide med et singelplayer spill snart
Det er det prosjektet som ifølge q3 rapporten er i pre production. Q4 rspporten sier nok om det har fårt grønt lys til å havne k peoduksjon
Eg sitter, spennende tid no fremover
Hva er kursen ?
Har ikke nerver til å følge med ?
2,72 akkurat nå - var nede i 2,67 en liten stund.
Kjøpte mer =) Har reserver om den går til 2,50