Kjøpte tilbake 20 på 2.69 av de 30 jeg solgte på 3.5
Edit: Har nå 100 jeg tenker å sitte med
Kjøpte tilbake 20 på 2.69 av de 30 jeg solgte på 3.5
Edit: Har nå 100 jeg tenker å sitte med
Har tatt meg noen lodd nå på 2,650
Skal bunnfiske litt også.
ny jafs på 2,53
Neste nivå jeg kjøper blir på 2,3. Syntes denne aksjen er for billig priset nå iforhold til potensialet den har.
Kjøpte 35k på 2.52
Snitte ned eller vente ?
Gevinsten fra forge trade blir sakte men sikkert spist opp
kjøpte 25K på 2.53
æsj lå med litt på 2,51 selv her… grattis til dere da
Altså jeg har troen på spillet. Så i bunn er tanken min at aksjen skal opp så lenge spillet gjør det bra. Jeg forventer at vi får melding om at det har solgt 400 000 allerede etter første måned. For både ARK og RUST klarte mer enn det.
På topp stengte vi på 3.94, det gir fully dilluted mcap på kring 1.3 milliarder. Nå er den falt til 828 millioner på 2.57kr. Så i min bok vil det normalt bety en liten rekyl opp eller videre himmelferd.
Fibonnacci peker på at vi nå har gjort en full retracement. Og jeg forventer et rekyl opp til minst 3 kroner. Gjerne 3.4
Du er mer hårete i anslag salg enn meg du jo Håper du får rett, da er dagens kurs historie
Bryter ned
http://www.pcgamer.com/ark-survival-evolved-sells-one-million-copies-in-less-than-a-month/
http://www.pcgamer.com/rust-hits-1-million-sales-after-two-months/
Så jeg er vel litt der at dersom de skal lykkes og det blir en hit på lik linje med ARK så selger de kanskje 1 million første måned til og med…
Funcom i Fritt fall:sweat:
Noen som vet om tallene bagger bruker er riktig? Ikke kursmålene men utgifter, inntekter, ebit, ebitda osv
ikke stol på noe bagger skriver, period!
Tror det er en generell grei regel å forholde seg til ja. Veldig tidkrevende å filtrere ut ellers.
så du denne da jeg posta den sist? Jeg tror vi skal se samme kurve for CE. Mye til å begynne, så mindre og mindre. dvs jeg tror vi kan få en kjempe positiv melding i februar/mars om et bra salg og at de outperformer target. Så vil tidens tann vise seg etter hvert på om det kommer til å fortsette å generere penger eller om det bare er et blaff.
Fra Fantomet på HO
En advokat som jeg kjenner spurte meg om jeg ville støtte denne om den blev sendt inn til Stockwatch for å true dem med å ta grep.
Jeg forslå å sette inn avsnittet med NON og DNM kontoer
Hva synes dere? Isåfall kan man bare sende mail til Stockwatch med referanse til denne.
Hei,
Vil gjøre oppmerksom anngående aktiviteten i Funcom på slutten av dagen igår og idag.
Hvis dere ser i loggen var vel dette en åpenbar manipulasjon fra PAS mot slutten av dagen? Vanlig investorer er skadelidene for slike manipulasoner, det er vel slik at en robots handlinger ikke er av den frie vilje til å være delaktig i et marked?
Dette virker som en handlingsmetode som brer om seg i aksjer hvor særlig PAS og NON har stor volum og aktivitet.
En gruppe investorer vurderer nå å sette søkelys på nettopp Stockwatch sin rolle, og mistanke om noen kan være innvolvert på et høyere plan. Dette vil sette fokus over de enkelte aktørene og det vil være sunt å få fokus på disse metodene og skape debatt om det moralske og regulerende lover.
En slik anmeldelse til Finanstilsynet vil sette automatisk spørsmålstegn ved Stockwatch sin rolle og mangel på involvering, og vil automatisk være rapporteringspliktig til Oslo Børs?
Det er også observert handel som støtter rykter om aktører i PAS i tillegg operer med NON/DNM kontoer for samkjørt shortangrep.
Har dere vurdert dette og setter pris på utspill i dette henseende.
Et skritt mot anmeldelse vil selvfølgelig vurderes utfra tilbakemelding fra dere, da en juridisk sakkyndig nå setter seg inn detaljene.
Vennlig hilsen
Edit: Har en tendens til å dukke opp en del slike på røde dager
Synes vel handlemønsteret til PAS er betenkelig selv, men gråsoner er vanskelig å gjøre noe med
Jeg må bare si at alle konspirasjoner om at “noen skal styre kursen” osv. virker helt på viddene for meg. Hvis du går i gjennom trådene på HO så ser du at noen har konspirasjoner om slikt i SAMTLIGE aksjer. Mao. er alle slike konspirasjoner bare tøys og paranoia.